بحرینی ها در حمایت از بازداشت شدگان و مخالفت با تهدیدات علیه عیسی قاسم تظاهرات کردند

تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی /۰۲/۲۲
۰۰:۱۵:۲۴٫۲۲
مناطق مختلف بحرین شاهد اعتراضات خشمگینانه مردم در واکنش به تهدیدات رژیم آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی بود.
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم ، عبدالناصر ناصرالدین در گزارشی در این باره با اشاره به اعتراضات انقلابی در بحرین که با وجود بازداشتها و رعب و وحشت هایی که رژیم ایجاد می کند همچنان ادامه دارد افزود: مردم بحرین برای حمایت و همبستگی با بازداشت شدگان اعم از جوانان انقلابی یا رهبران مخالفان و فعالان حقوقی به خیابان ها آمدند.
در ادامه آمده است: منطقه بنی جمره شاهد تجمع و تحصن نزدیک منزل نبیل رجب رئیس مرکز حقوق بشر بحرین بود. شرکت کنندگان در این تجمع بر متزلزل شدن رژیم فاقد مشروعیت آل خلیفه در مقابل خواست و اراده مردم تاکید کردند.
بنی جمره، ستره، مصلی، جد حفص، منامه، کرزکان و… از جمله مناطقی بودند که تظاهرات اعتراض آمیز انقلابیون خشمگین در آنها برگزار شد و طی آن از رژیم خواستند نبیل رجب را آزاد کند.
در بخش دیگری از گزارش آمده است: طرح تهدیدات علیه شیخ عیسی قاسم از دیگر عواملی بود که مردم را به تشدید اعتراضات واداشت. در همین حال اقدامات سرکوبگرانه رژیم علیه مردم همچنان ادامه دارد ولی مردم روز به روز نشان می دهند که از گلوله های ساچمه ای و… نمی ترسند.
۰۰:۱۸:۳۸٫۰۷

IRIBNews RSS PoliticNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.