بختیاری برای ریاست دیوان محاسبات و سازمان بازرسی مناسب است

فروردین ۱۴۰۳

معاون هماهنگی و ارتباطات وزیر دادگستری گفت: با توجه به سوابق درخشانی که مرتضی بختیاری در حوزه قضایی دارد هم برای ریاست سازمان بازرسی و هم برای ریاست دیوان محاسبات مناسب است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، سیدعلی رئیس‌الساداتی در آخرین نشست خبری وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین نقطه قوت وزارت بختیاری پویایی ۳ کنوانسیون حقوق کودک،‌مبارزه با فساد و مالکیت معنوی بود.

معاون هماهنگی و ارتباطات وزیر دادگستری، معرفی حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی به عنوان وزیر دادگستری به مجلس را گزینه‌ای شایسته‌ای دانست و گفت: وی فردی تشکیلاتی، برنامه‌ریز و دارای سوابق ارزشمند قضایی است.

وی با تاکید بر اینکه پورمحمدی از ظرفیت دولت به نفع قوه قضاییه استفاده کرد، ‌گفت: حجت‌الاسلام پورمحمدی به دلیل اینکه هم در قوه مجریه و هم در قوه مقننه کار مدیریتی کرده و می‌تواند در تصدی وزارت دادگستری موفق باشد.

رئیس‌الساداتی در پاسخ به اینکه چه پستی به بختیاری واگذار شده است گفت: نمی‌دانم اما وی با توجه به سوابق درخشانی که در حوزه قضایی دارد هم برای ریاست سازمان بازرسی و هم برای ریاست دیوان محاسبات مناسب است.

معاون هماهنگی و ارتباطات وزیر دادگستری در رابطه با طرح افزایش اختیارات وزیر دادگستری نیز خاطرنشان کرد: امید می‌رود که با وجود استفاده حجت‌الاسلام پورمحمدی از ظرفیت وزارت دادگستری این طرح به تصویب برسد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.