بختیار: وزارت کشور با جدیت بستر مطرح شدن و شنیدن صدای مردم را فراهم کند

رئیس کمیسیون پاسخگوی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید اقدامات لازم برای بیان اعتراضات مسالمت آمیز مردم اقدام شود تا دیگر عده‌ای نتوانند اعتراضات به حق مردم را به اغتشاشات بکشانند.

علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت فراهم کردن بستر لازم برای بیان اعتراضات به حق مردم بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری  تاکید کردند باید این امکان فراهم شود تا اگر مردم نسبت به یک سری از سیاست‌های مسئولان یا تصمیم‌گیری آنان اعتراض دارند بتوانند در مکان‌هایی امن حاضر شده و اعتراضات خود را مطرح کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: باید زمینه برای اعتراضات مسالمت آمیز مردم فراهم شود تا عده‌ای با سوء استفاده از اعتراضات به حق مردم فضا را به سمت اغتشاش نکشانند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد:‌ وزارت کشور باید در این زمینه اقامات لازم را انجام داده و با جدیت بستر مطرح شدن و شنیدن صدای مردم را فراهم کند. از سوی دیگر بخش‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور باید در خصوص مسائل پیش آمده اخیر با هوشیاری بالاتری عمل می‌کردند تا این اغتشاشات به کشته شدن گروهی از افراد و وارد شدن آسیب به اموال جامعه نمی‌شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.