“بخش خصوصی” میزبان “گردشگران نوروزی کیش” می گردد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در نوروز سال ارائه خدمات به گردشگران توسط بخش خصوصی انجام می شود و این سازمان نقش نظارتی خواهد داشت.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی ممتاز نیوز، علی اصغر مونسان در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش، گفت: برون سپاری فعالیت های اجرایی و سهیم کردن بخش خصوصی در سود حاصل از ارائه خدمات به گردشگران نوروزی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته و در این میان این سازمان نقش نظارتی خود را پر رنگ تر از قبل خواهد داشت.

مونسان با بیان این که امکانات مورد نیاز در مبادی ورودی مسافران دریایی تا نوروز سال فراهم خواهد شد، افزود: ساماندهی و افزایش شناورها، ایجاد پارکینگ خودرو همراه با نگهبان برای تامین امنیت و فراهم آوردن زمینه حضور بخش خصوصی جهت ارائه خدمات به گردشگران، از جمله اقداماتی است که برای رونق سفرهای دریایی انجام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه خواستار تغییر رویه اجرای برنامه های مختلف در حوزه های گردشگری، اجتماعی و فرهنگی در منطق شد و تصریح کرد: رونق گردشگری و توسعه بیش از پیش منطقه، بستگی به همکاری، تعامل و هماهنگی بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش دارد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: باید همگی در خدمت گردشگران باشیم تا آنان سفر به کیش را تبلیغ کنند.

گفتنی است؛ جزیره کیش با پتانسیل های گردشگری خود، نوروز سال قبل میزبان ۲۲۹ هزار گردشگر بوده است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.