بدرقه «سردار» و حاشیه‌های آن پربازدیدترین اخبار سیاسی امروز

اخبار مربوط به تشییع پیکر شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم آمریکا در تهران با حضور رهبر انقلاب، تکرار ادعاهای ترامپ علیه ایران و بیانیه سه کشور اروپایی درباره تصمیم جدید برجامی ایران در صدر اخبار مورد توجه و پر بازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که میتوانید در این گزارش مرور کنید.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، اولین خبر پربازدید امروز بیانیه سه کشور اروپایی درباره تصمیم جدید برجامی ایران بود که سه کشور اروپایی گروه موسوم به “E۳” در این بیانیه مشترکی با طرح ادعای واهی «انجام اقدامات خشونت آمیز توسط ایران» خواستار پرهیز از آنها شده و خواستند «رعایت مفاد گنجانده شده در توافق هسته‌ای سال ۲۰۲۴ با قدرت‌های جهانی را از سر بگیرد.»

مخاطبی که خود را بنده خدا معرفی کرد در واکنش به این خبر نوشت: هر کس سر ترامپ برایمان بیارود، ۸۰ میلیون دلار (هر ایرانی یک دلار ) پاداش دریافت می کند.

دیگر خبر پر بازدید امروز توییت دوباره ترامپ علیه ایران بود که در آن نوشت: این موضع‌گیری‌های رسانه‌ای باید به عنوان ابلاغیه‌ای به کنگره ایالات متحده محسوب شود که اگر ایران به هر هدف یا شخص آمریکایی حمله کند، ایالات متحده به سرعت و با قدرت حمله متقابل می‌کند، شاید حمله‌ای در ابعاد نامتناسب. چنین ابلاغیه‌ای [به کنگره] نیاز نیست، اما به هر حال این ابلاغ شده است.

یک مخاطب با نام جلیل ضمن تهدید ترامپ، او را نوکر صهیونیست دانست.

خبر خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی هم از اخبار پربازدید امروز بود که گزارش داد آمریکا مدعی شده قوای موشکی ایران در وضعیت آماده‌باش بالا قرار گرفته‌اند.

خبر بعدی، مراسم وداع با فرمانده سابق سپاه قدس سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش با حضور چندمیلیونی مردم تهران بود که پیکرشان پس از ورود به تهران طی مراسمی با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در پایگاه هوایی قدر تهران مورد استقبال قرار گرفت.

مخاطبی به نام سامان از ایسنا خواست که نظرش را به مسولان برساند و نوشت: خائنی که سردار را لو داد پیدا شود اونها یک سردار بزرگ از ما گرفتند لطفا سپاه ما هم یک مقام یا ژنرال بزرگ از اون‌ها رو به هلاکت برسانند تا قدرت ایران هم نمایان شود و انتقام سردار هم گرفته شود.

خبر اقامه نماز توسط حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر مطهر این شهید عالی‌مقام و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم آمریکا، نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

سخنرانی زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز دراین مراسم از اخبار پربازدید مخاطبان ایسنا بود که گفت: حاج قاسم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود. در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد.

یک مخاطب که خود را یک هموطن ازگیلان معرفی کرد با انتشار کامنتی زیر این خبر نوشت: هزاران مرحبا، همه چیزهایی که باید می گفتیم، گفتی …

خبر اولین گفت و گوی سردار سرلشکر قاآنی، فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با  صداو سیما  نیز از دیگر اخبار پر بازدید امروز بود که در بخشی از صحبتهایش گفت: قول انتقام خون شهید سلیمانی را خدا داده است.

خبر پربازدید بعدی بازتاب مراسم تشییع سپهبد شهید سلیمانی در رسانه های خارجی بود.

تکرار تهدید به حمله به اماکن فرهنگی مهم ایران از سوی ترامپ هم از اخبار مورد توجه مخاطبان بود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.