بدمینتون در المپیک آینده حضور خواهد داشت

سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان گفت: اگر تا ۴سال دیگر شرایط خوبی برای بدمینتون بانوان و اعزام های بیشتر به مسابقات بین المللی رقم بخورد می توانیم المپیک آینده را تجربه کنیم.

جلالیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من با توجه به تجربه ۳۰ساله ای که در رشته بدمینتون دارم امید زیادی به المپیکی شدن ثریا آقایی تا ۴ سال دیگر دارم، البته اتفاق زیادی می افتد و حتی می توانیم به حضور سایر ملی پوشانی که پتانسیل خوبی دارند امیدوار باشیم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با حضور محمدرضا پوریا، رییس فدراسیون، و فریبا مددی، نایب رییس، ۴سال است که اردوهای متمرکزی داریم و تعطیلی هم در آنها نبوده و ملی پوشان جوان و بزرگسالان ما از ۴یا ۵ سال پیش خیلی بهتر شده اند و با این وضعیت اگر پیش برویم المپیکی شدن بانوان ایران صد در صد است.

جلالیان درخصوص حضور ملی پوشان در مسابقات بین المللی گفت: آنها باید در مسابقات بیشتری شرکت کنند حتی اگر مقام آوری نکنند.
ما سال گذشته تنها در ۲ مسابقه بین المللی شرکت کردیم که اولین آنها مهر ۹۰ در ترکیه و دومی همان مسابقات بین المللی دهه فجر بود، که باید بیش از اینها باشد.

سرمربی تیم ملی بدمینتون بیان کرد: نوجوانان و جوانان ما تجربه زیادی ندارند اما باید به باور کافی برسند تا تمرینات آمادگی جسمانی خود را افزایش دهند و در جهت ارتقای این فاکتورها بکوشند.

مسئول کمیته استعدادیابی بانوان در خصوص عملکرد دیان، سرمربی تیم ملی تصریح کرد: امیدوارم دیان در ایران حفظ شود چرا که ما به تجربه و توان بازی وی نیاز داریم و تیم ملی با حضور این مربی به نتیجه قابل قبولی رسیده است./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.