بدون پول هیچ بازیکنی حاضر به بازی نیست

‘محمد پژوه’ روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: هزینه تیم داری در مسابقات باشگاهی کشور بالا است و بدون تامین این هزینه ها کمتر هیاتی توان تیمداری خواهد داشت.

وی، خرید امتیاز تیم آینده سازان و حضور این تیم در قزوین را که سال گذشته صورت گرفت موجب امیدواری والیبالیست های جوان و نوجوان قزوینی خواند و گفت: این تیم انگیزه خوبی را در میان ورزشکاران این رشته در استان بوجود آورد وامیدواریم با حمایت مسوولین ورزش قزوین این تیم به فعالیت خود در رقابت های لیگ دسته اول کشور همچنان ادامه دهد.

دبیرهیات والیبال استان قزوین در ادامه از برگزاری مسابقات جام رمضان خبر داد و افزود: طبق روال هر سال، امسال نیز با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری و انجام این رقابت ها با حضور تیم های محلات خواهیم بود.

پژوه، همچنین از آمادگی هیات والیبال استان قزوین برای برگزاری دوره های مربیگری و داوری درجه ۳ خبر داد و گفت: در صورت به حد نصاب رسیدن متقاضیان با موافقت فدراسیون این دوره ها را برای علاقه مندان برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ نفر در استان قزوین دارای مدرک مربیگری والیبال می باشند، اظهارکرد: نیمی از این تعداد در بخش مردان و نیمی نیز در بخش بانوان فعال می باشند.

دبیر هیات والیبال استان قزوین یادآور شد: پنج تن از مربیان مرد استان را مربیان دارای مدرک درجه بین المللی تشکیل می دهند.

پژوه، تعداد داوران فعال والیبال در استان قزوین را نیز نزدیک به ۲۵ نفر خواند و در پایان گفت: تعداد دارندگان کارت داوری در استان چند برابر این رقم می باشد ولی از میان آنها تنها ۲۵ نفر در داوری مسابقات مختلف والیبال فعال می باشند.

۷۳۹۲/ ۶۱۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۰۵۰۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.