“بذرهایی می‌کاریم که طوفان درو کنیم”

۳۰م دیماه ،

رییس شرکت خودروسازی فیات ایتالیا با اشاره به مازاد تولید صنعت خودروسازی اروپا و نبود تقاضای کافی برای جذب این میزان تولید گفت: خودروسازان اروپایی در حال کاشتن بذرهایی می باشند که درنهایت مجبور خواهند بود طوفان درو کنند!

به گزارش ایسنا، سرجیو مارچیونه گفت: سالانه حدود سه میلیون دستگاه خودرو در اروپا تولید می‌شود که با توجه به کاهش شدید تقاضا باید برای مازاد تولید خودرو در اروپا فکر اساسی شود.

وی افزود: مازاد تولید در صنعت خودروسازی اروپا در حال وارد کردن زیان سنگین به خودروسازان این منطقه است که مبلغ سالانه زیان حتی از رقم پنح میلیارد یورو نیز فراتر می‌رود.

مارچیونه اظهار کرد: چه مدت دیگر می‌توانیم تقاضا را در بازار اروپا با دادن یارانه تحریک کنیم. به نظر من ما در حال کاشتن بذرهایی هستیم که درنهایت مجبور به برداشت طوفان خواهیم شد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که فروش خودرو در اروپا در سال ۲۰۱۲ میلادی با کاهش ۸٫۲ درصدی مواجه شده و به پایین‌ترین سطح خود طی ۱۷ سال اخیر رسید.

به گزارش فایننشیال تایمز، همچنین در ایتالیا، بازار خانگی فیات فروش خودرو خودرو به پایین‌ترین سطح از سال ۱۹۷۹ تاکنون رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.