براد پیت بدون آنجلینا جولی در مراسم فرش قرمز + تصاویر

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوود که تجربه دومین کارگردانی خود را با نام شکست ناپذیر دارد نتوانست در افتتاحیه این فیم حضور یابد.اما همسرش براد پیت بدون حضور وی به همراه سه تن از فرزندانشان روی فرش قرمز رفته و در مراسم شرکت کردند.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/12/90b19c0608333445bcd4e7b502a1470d.jpg

شکست ناپذیر فیلمی برگرفته از کتاب  لارا هیلن براند است و زندگی قهرمان جنگ لویی زامپرینی را به تصویر خواهد کشید.

آنجلینا جولی که با کارگردانی فیلم شکست ناپذیر، سعی دارد خود را به عنوان کارگردان در هالیوود مطرح کند، به علت ابتلا به بیماری آبله مرغان، نتوانست در افتتاحیه و مراسم فرش قرمز فیلمش حضور یابد.

آنجلینا چند روز پیش، با انتشار ویدیوی کوتاهی از خود، اعلام کرد که به علت آبله مرغان مراسم فرش قرمز فیلمش را از دست می دهد. در تصویری که از این ویدیو برای شما گرفته شده است، می توانید نشانه های آبله مرغان را روی گردن جولی ببینید:

برخی از رسانه ها عنوان می کردند آنجلینا به خاطر برخی از مسایل و مشکلاتی که اخیرا برایش پیش آمده است، به عمد نخواسته در مراسم شرکت کند، اما حضور همسرش براد پیت، به همراه مادرش و دو پسر و یک دختر از مجموعه شش فرزندشان، در مراسم افتتاحیه فیلم جولی، این ادعا را رد کرد و نشان داد که خانواده مشهور جولی- پیت  همچنان خانواده ای گرم و صمیمی  هستند.

شیلو، دختر هشت ساله آنجلینا جولی و براد پیت که با کت و شلوار در مراسم فرش قرمز شرکت کرده بود، توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد. چهره زیبای شیلوی هشت ساله با  کودکی های مادرش شباهت زیادی دارد.

پیشتر آنجلینا در مصاحبه ای با مجله ونیتی فیر اعلام کرده بود که دخترش  شیلو از همان کودکی به لباس های پسرانه علاقه بیشتری دارد و دوست دارد موهایش را کوتاه نگاه دارد.

آنجلینا جولی پس از کارگردانی اولین فیلم خود تحت عنوان  سرزمین خون و عسل  در سال ۲۰۱۱ ، طی همکاری با استودیوی یونیورسال  شکست ناپذیر  دومین درام اقتباسی خود را کارگردانی کرده است.

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.