برانکو: محرمی جای رضاییان را خواهد گرفت

برانکو: محرمی جای رضاییان را خواهد گرفتسرمربی پرسپولیسی ها می گوید به دلیل اینکه هنوز مشخص نیست اولین حریفان این تیم در لیگ برتر چه تیم هایی هستند ترجیح می دهند از حضور در جام شهدا انصراف دهند.

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:برانکو ایوانکوویچ در خلال اردوی تمرینی پرسپولیسی ها در رابطه با شرایط این تیم به اظهارنظر پرداخت، وی در رابطه با برنامه پرسپولیسی ها می گوید: از شرایط اردو راضی هستیم، اردوی بسیار خوبی مهیا برقرار کردیم، هم کمپ دیناموکیف بسیار عالی است و هم اینکه چهار بازی بسیار خوب در اوکراین داشتیم که به آمادگی تیم کمک بسیاری می کند.
وی ادامه داد: بیرانوند، امیری و سیدجلال به عنوان بازیکنان ملی پوش پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و علاوه بر آنها ساسان انصاری که بازیکن بسیار خوبی است و کیفیت کارش را نشان داده است و علاوه بر این بازیکنان باید از آرام طبع نام ببرم، بازیکنانی که همگی بسیار خوب عمل کردند.
سرمربی پرسپولیسی ها درباره بازیکنان جوان این تیم می گوید: بازیکنان جوان مثل  احسان علوان زاده و آقایی و صادق محرمی به زودی خودشان را به ترکیب اصلی تیم تحمیل می کنند. کاملا مطمئن هستم که محرمی به زودی موفقیت زیادی در این تیم به دست خواهد آورد و به زودی جای رامین رضائیان را خواهد گرفت.
وی درباره مدافع خارجی پرسپولیسی ها می گوید: گولج به زمان نیاز دارد تا خودش را هماهنگ کند. متاسفم که حسین ماهینی ما را همراهی نکرد ولی مطمئن هستم که او خودش را زود به ما نزدیک می کند. می دانم او در تمام این مدت که تمرین داشته است.

برانکو در پایان راجع به تصمیم خود مبنی بر عدم حضور در جام شهدا گفت: امکان حضور در این جام را نداریم ما نمی دانیم لیگ چه زمانی شروع می شود و ممکن است اولین بازی ما در لیگ با یکی از تیم‌هایی باشد که در جام شهدا با آن بازی می‌کنیم.

تاریخ انتشار خبر: ۱۲ July 2016 | 9:28 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.