برای متوقف کردن مسی، فقط باید او را زد

  کارلوس سالوادور بیلاردو، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۱۹۸۶ و مربی سابق سویا در گفت و گو با « لا اولتیما پالابرا» به تمجید از لیونل مسی پرداخت. او که حالا یکی از مدیران فدراسیون فوتبال آرژانتین است معتقد است که اگر مسی در جریان رقابت های جام جهانی در شرایط خوبی باشد، آرژانتین شانس خوبی برای موفقیت خواهد داشت و به علاوه یادآوری کرده که تنها راه متوقف کردن مسی، زدن اوست.

به گزارش گل، در اینجا می توانید متن صحبت های بیلاردو را مطالعه کنید:

 جام جهانی ۲۰۲۴:  اگر مسی خوب باشد  و بازیکن خوب دیگری هم در کنارش قرار بگیرد، آرژانتین می تواندبه نتیجه خوبی در جام جهانی برسد. البته اول باید به این رقابت ها صعود کنیم. 

مدیریت و کنترل توپ مسی: باید دید که در تمرینات، مسی  چطور به هوا می پرد. از صفر به ۵۰می رسد. برای متوقف کردنش، باید او را زد. درغیر این صورت نمی توان او را متوقف کرد. توپ هم یکی دیگر از استخوان های اوست. پس مسی طوری می دود که انگار هیچ چیزی روی پای او نیست. 

پست ایده آل مسی: او باید همیشه پا به توپ باشد. زیرا اگر او در یک نقطه بایستد، ۵ دقیقه از بازی مسی را از دست داده می شود. باید او در میانه قرار بگیرد. زمانی که مسی حرکاتش را شروع می کند، خودت را فراموش می کنی و باید او را دنبال کنی، چون تو را در ده متری خودش متوقف می کند. او شروع فوق العاده ای دارد. مسی برای ۳۰ متر پایانی بازی فوتبال بهترین گزینه است. در آن منطقه است که بازیکنان حریف را از پای در می آورد. به محض اینکه که توپ به او می رسد، واکنش نشان می دهد.چون مسی رو به جلو نگاه می کند.

شرایط مسی در آلبی سلسته: مسی درک متقابل خیلی خوبی با آگوئرو و دی ماریا دارد. دی ماریا هم ریتم فوق العاده ای دارد. به نظر من او مجهز تر و قوی تر شده است. با تمام سرعت ممکن می دود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.