برای اولین بار در سینمای ایران یک زن شیطان میشود

برای اولین بار در سینمای ایران یک زن شیطان میشود

فیلم سینمایی «شیطان شلوار لی می‌پوشد» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان با موضوعی انتزاعی و طنز مهرماه جلوی دوربین می‌رود.

«علی عطشانی» کارگردان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره تولید فیلم سینمایی «شیطان شلوار لی می‌پوشد» گفت: وقتی طرح فیلمنامه را شنیدم راغب شدم آن را کار کنم. احساس کردم ‌با آثار من و کارهایی که تا‌کنون انجام دادم هم‌جنس است‌. داستان بستر بسیار خوب، متفاوت و خاصی دارد. من همیشه به دنبال تجربه‌های متفاوت در کارهایم هستم، احساس کردم این فیلمنامه بستر مناسبی در این زمینه دارد.

وی در ادامه گفت: فیلمنامه را خواندم و نظراتی داشتم که با پیمان عباسی (نویسنده فیلمنامه) در میان گذاشتم و با تعامل و‌ هم‌فکری که داشتیم ایشان در حال حاضر بازنویسی نهایی فیلمنامه را انجام می‌دهند و نسخه بازنویسی شده فیلمنامه هفته آینده آماده خواهد شد و برای پروانه ساخت ارایه می‌شود.کارگردان «تلفن همراه رئیس جمهور» در ادامه گفت: زمانی که فیلمنامه را خواندم با آقایان اعتباریان و عباسی صحبت کردم. آن‌ها هم انرژی فوق‌العاده‌ای برای تولید این کار دارند و مصمم هستند. به نظرم این فیلم یکی از متفاوت‌ترین آثار سینمای ایران خواهد بود.

وی در ادامه درباره داستان فیلم و شخصیت‌های آن توضیح داد: داستان فیلم درباره شیطان است که در هیبت یک انسان آن را می‌بینیم که قصد دارد انسان دیگری را گول بزند و یک سری وعده و عید به او می‌دهد. داستان شش شخصیت اصلی دارد که سه زن و سه مرد خواهند بود. تاکنون با رضا عطاران صحبت‌های اولیه صورت گرفته است، ایشان نقش اصلی داستان و در مقابل شیطان را ایفا می‌کنند.

عطشانی در پاسخ به این سؤال که چه تمهیدی اندیشیده شده است که شیطان قابل باور برای مخاطب باشد و چه تفاوتی با دیگر آثار تلویزیونی که تاکنون ساخته شده است دارد، گفت: برای اولین بار است که ما شیطان را در این هیبت در سینمای ایران خواهیم دید و اولین شیطان زن سینمای ایران خواهد بود. داستان ‌فیلم انتزاعی و دارای لایه‌های طنز است و تاکنون این‌گونه به شیطان پرداخته نشده است‌. فیلمنامه با استفاده از احادیث و روایات تغییر داده شده است.

وی درباره زمان تولید فیلم و عوامل و بازیگران فیلم توضیح داد: پیش‌تولید فیلم اواسط شهریورماه آغاز می‌شود و انشاء‌الله فیلم مهرماه جلوی دوربین می‌رود. برخی از افراد را برای ایفای نقش‌ها و پشت صحنه نیاز داریم که آقای اعتباریان در حال رایزنی با ایشان هستند تا بتوانیم در زمان مقرر در خدمت‌شان باشیم. با دریافت پروانه ساخت احتمالا اواخر شهریورماه پیش‌تولید شروع و اواسط مهرماه فیلم کلید خواهد خورد.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.