برای جودو کاران هر ماه اردو برنامه ریزی نمودیم/خواهان برپایی اردوی مشترک تیم ملی با ازبکستان هستیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

 منصوری رییس انجمن جودو ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  ورزشکاران ناشنوا مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان را پیش رو دارند و لذا علیمرادی سرپرست فدراسیون ناشنوایان  از روسای انجمن ها خواهان ارائه برنامه های تیم ملی  حوزه خود می باشند از اینرو به عنوان رییس انجمن  جودو ناشنوایان  برنامه های کلی وجزئی جودو کاران ناشنوا تا مسابقات المپیک ۲۰۲۴ را به علیمرادی سرپرست فدراسیون ارائه دادیم.
 وی ادامه داد:  رقابت های المپیک ۲۰۲۴ مرداد ماه سال ۹۱  بلغارستان برگزار می گردد و تا آغاز این مسابقات ۹ ماه  وقت در اختیار داریم لذا از آذر ماه سال جاری خواهان برپایی اردو برای ملی پوشان جودو هستیم.
 منصوری افزود:  اردوهای تیم ملی جودو ۷ لغایت ۱۰ روز می باشد و طبق برنامه طراحی شده قرار است وقت اردوهای داخلی  به نسبت اردوهای مرزی کوتاه تر برگزار شود البته در مراحل ابتدایی اردوها با حضور ۱۵  جودو کار  و سپس با کاهش اشخاص در نهایت ۹ جودو کار به مسابقات اعزام می شویم.
 وی تصریح نمود:  ازفدراسیون درخواست نمودیم درفروردین ماه سال ۹۲ اردویی جهت بدن سازی جودو کاران در شمال کشور برپا کند این اردو عملکرد جودو کاران بسیار تاثیر گذار خواهد بود ورزشکاران ر در شرایط مطلوب قرار می دهد و آنها را از لحاظ آمادگی جسمانی تقویت می نماید.
 رییس انجمن جودو ناشنوایان افزود:  مسئولان انجمن  جودو ناشنوایان طبق برنامه ای که به فدراسیون ارائه دادند خواهان برپایی اردو در هر ماه شده اند و در اسفند ماه سال جاری نیز برنامه ای مبنی بر برپایی اردو مشترک با جودو کاران شنوا ازبکستانی طرح ریزی نمودیم البته در حال حاضر از سوی مسئولان فدراسیون ناشنوایان این برنامه ها جهت اجرایی شدن تاید و یا رد نشده است
وی ادامه داد:  خرداد تیر و ماه سال ۹۲  نیز برای جودو کاران  اردو در نظر گرفته ایم و با توجه به اینکه مسابقات در مرداد ماه برپا می گردد  ازتمام تلاشمان را بکار می گیرم تا جودو کاران در شرایط مطلوب و ایده آل قرار گیرند از لحاظ آمادگی جسمانی و فنی درحد تیم های شرکت نماینده در مسابقات  المپیک ۲۰۲۴ شوند.
 منصوری ادامه داد:  تیم ملی جودو   ناشنوایان در هفت وزن عازم مسابقات المپیک ۲۰۲۴ می شوند و در هر وزن فقط یک جودوکار اعزام می گردد البته در حال حاضر اعزام قطعی تعداد نفرات به مسابقات  مشخص نمی باشد و احتمال اینکه تعداد نفرات از ۷ جودو کار افزایش و یا کاهش یابد بسیار است.
 رییس انجمن جودو ناشنوایان تصریح نمود:  علاوه بر  برپایی اردوهای  مختلف  و فشرده برای جودو کاران ناشنوا خواهان  حضور جودو کاران ناشنوا در مسابقات لیگ دسته یک هستیم و این موضوع را به مسئولان  فدراسیون بیان نمودیم و امیدار به تائید حضور ورزشکاران ناشنوا در مسابقات لیگ دسته یک می باشیم.
رییس انجمن افزود:  رقابت جودو کاران  ناشنوا با ورزشکاران شنوا در لیگ دسته یک علاوه بر افزایش انگیزه و حس اعتماد به نفس در نزد جودو کاران  ناشنوا،  ارتقا سطح فنی آنها را نیز به دنبال دارد و سبب می گردد جودو کاران  ناشنوا در رقابت های المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان با آمادگی  ظاهر شوند.
منصوری تصریح نمود:  تیم ملی جودو ناشنوا یان از حریفان خود شناخت و اطلاع دقیق کافی دراختیار ندارد ضمن اینکه  ورزشکاران  ناشنوا برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۴تاکنون تمرینات بسیاری را انجام نداده اند و از طرفی در مسابقات برون مرزی نیز حضور نداشتند و بنابر این شرکت آنها در مسابقات لیگ دسته یک جهات بسیاری برای جودو کاران مهم است.
 رییس انجمن خاطر نشان نمود:  ورزش جودو  در فدراسیون ناشنوایان درسال های نه چندان دور تشکیل شده است و از اینرو ورزشکاران این حوزه از تجربه ی کافی برخوردار نمی باشند لذا نیاز به حمایت همه جانبه مسئوولین ورزش و فدراسیون ناشنوا برای موفقیت های در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ دارند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.