برای دریافت وام مشاغل خانگی ثبت نام کنید+لینک

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

با یک هزار میلیارد ریال اعتبار ،‌ثبت نام پشتیبانان طرح مشاغل خانگی از امروز شنبه، ساعت ۸ صبح آغاز شده است.

ممتاز:روز شنبه نهم آذرماه ۹۲ مهدی حسین ن‍ژاد ، مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) اعلام کرد: مشاغل خانگی هم اکنون اشباع شده اند و تجربه جهانی نشان می دهد باید به سراغ زنجیره های تولید برای مشاغل خانگی برویم از این رو تسهیلات این بخش به زنجیره های تولیدی تعلق می گیرد.

حسین نژاد با اشاره به این که تاکید دولت یازدهم بر ایجاد اشتغال پایدار است، بیان کرد: در تخصیص اعتبار برای توسعه مشاغل خانگی به پشتیبانان وام تعلق می گیرد.

وی در ادامه بیان داشت: به طور مثال بنگاهی اقتصادی می خواهد کار خود را گسترش دهد و بنا بر تجربه ای که دارد می تواند تولیدات خود را از طریق واگذاری خانگی سفارش دهد.

وی سبب تغییر رویکرد در خصوص مشاغل خانگی را نداشتن توان بازاریابی و فروش از سوی شاغلان خانگی عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح دیگر،شاغلان خانگی نگران فروش محصولات تولیدی نیستند.

حسین نژاد گفت:ثبت نامی که از امروز از طریق پایگاه اینترنتی صندوق انجام می گردد فقط از پشتیبانان است که ۱۵ روز به طول می انجامد و پس از آن که پشتیبانان طرحهای خود را ارائه دادند، کارشناسان صندوق آنها را ارزیابی می کنند و بعد از یکماه اشخاص تحت پوشش می توانند به ثبت نام در طرحهای یاد شده اقدام کنند.

وی تاکید کرد: حمایت از رویکرد تازه در مشاغل خانگی، حمایت از تولید بدون کارخانه است. هم اکنون یکهزار میلیارد ریال برای تحقق این امر تخصیص داده شده که در صورت موفقیت یکهزار میلیارد ریال دیگر هم در نظر گرفته می گردد.



باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. فاطمه:

    سلام من هفت ساله تو نوبت این وامم صندوق مهر رضا حالا تغییر نام داده به کارافرین فقط درجه یکاشون از این وام بهره بردن الانم که قول دادن از مرداد بهم وامو بدن با کلی دوندگی وضامن از مرداد تا الان که اخر ابانه وامی به حساب من نریختن همش امروزو فردا میکنن کی گفته وام ظظرف یک تا سه ماه واریز میشه یا دروغه یا یکی این وسط وامارو میخوره😑

  2. مرجان نیکرویان:

    باتشکرازرسیدگی شما

  3. فوزیه ادریساوی فیه:

    سلام خسته نباشید من موافقم به شرط اینکه اذیت نکنن موقع دادن وام بخاطر ضامن ومبلغ در ضمن کسب که ضامن نداره یارانه رو بابت ضمانت قبول کنن ممنون از زحمات مسولین

  4. فوزیه ادریساوی فیه:

    ۰۹۳۵۵۷۵۶۴۷۱

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.