برای پیشرفت باید بازیهای تدارکاتی داشت

۲۱فروردین۱۳،

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: زمانی تیم ملی بانوان ایران در مسابقات آسیایی حرفی برای گفتن دارد که در مسابقات تدارکاتی برون مرزی با تیم های خوب بازی کنیم.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، میترا شعبانیان با اشاره به اعلام برنامه اردوی اول تیم ملی بانوان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: با حضور ۲۲ تا ۲۵ بازیکن اردوی اول تیم ملی را آغاز می کنیم و با اضافه شدن بازیکنان ملی پوش تیم گیتی پسند تمرینات شکل جدی تری به خود می گیرد.

وی افزود: هم اکنون تیم گیتی پسند برای رقابتهای باشگاههای آسیا آماده  می گردد و چند بازیکن ملی پوش در اختیار این تیم می باشند. اما ما با آغاز اردوها با بازیکنان منتحب رقابتهای لیگ برتر، اعضای تیم ملی سال قبل و بازیکنان شهرستانهایی که در لیگ حضور نداشتند، کار خود را آغاز  می کنیم و امیداوارم تا شهریور ماه تیم خوبی را آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان با اشاره به شرایط پیشرفت والیبال بانوان ادامه داد: تیم ملی زمانی می تواند مقابل حریفان خود عرض اندام و پیشرفت کند که بتوانیم بازیهای تدارکاتی بسیاری را در کشورهای صاحب والیبال انجام دهیم. با این بازیها تجربه بازیکنان هم بالا می رود و می توان بیش از قبل امیدوار به پیشرفت بود. سال قبل بازیهای تدارکاتی پیشنهادی ما انجام نشد اما امسال بازی با ترکیه، آذربایجان و قزاقستان را در دستور کار قرار دادیم و امیدوارم با حمایت مسئولان فدراسیون بتوانیم این مسابقات تدارکاتی را پیش از اعزام به مسابقات آسیایی برگزار کنیم.

شعبانیان در مورد اردوی انتخابی استعدادهای والیبال گفت: با توجه به اینکه این رده ها امسال مسابقاتی را در سطح آسیا ندارند این اردو را برای آنها برگزار کردیم تا این بازیکنان شانس خود را برای نشان دادن توانمندی هایشان امتحان کنند. به هر حال در صورتی که چهره مستعدی را شناسایی کنیم آن را به اردوی تیم ملی دعوت می کنیم.

وی در پایان با اشاره به حریفان ایران افزود: چین ، کره جنوبی، ژاپن، قزاقستان و ویتنام از قدرتهای آسیا می باشند و باید در انتظار قرعه کشی مسابقات بود تا ببینیم با چه تیم هایی همگروه می شویم. اما آنچه مسلم است کار بانوان ایران در این مسابقات سخت است و باید برای صعود نسبت به قبل تلاش بسیاری کرد./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.