برترین راه برای خودکشی تدریجی

86992043042325227490 برترین راه برای خودکشی تدریجی

افراد بالای ۲۵ سال به ازای هر یک ساعتی که صرف تماشای تلوزیون می‌کنند، ۲۲ دقیقه از عمرشان کم می‌شود.
اگر شما نیاز دارید که بهتون ثابت بشه که تماشای بیش از اندازه تلوزیون برای سلامتی شما ضرر دارد باید گفت که در تحقیقات جدیدی که به عمل آمده است دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که تماشای تلویزیون و عمر شما با هم رابطه دارند.

به گزارش ممتازنیوز، مطالعات جدید در دانشگاه کویینزلند استرالیا نشان می‌دهد که افراد بالای ۲۵ سال به ازای هر یک ساعتی که صرف تماشای تلوزیون می‌کنند، ۲۲ دقیقه از عمرشان کم می‌شود. شخصی که در حدود ۶ ساعت در روز جلوی این جعبه جادو می‌نشیند و فیلم تماشا می‌کند، در حدود پنج سال کمتر از افرادی که زمان کمتری صرف تماشای تلوزیون میکنند، عمر می‌کند.

دانشمندان استرالیایی با جمع آوری اطلاعات حدود ۱۱ هزار جوان بالای ۲۵ سال و با بررسی رفتارهای آنها به این نتایج دست پیدا کردند.

این تحقیقات ثابت نمی‌کند که تلوزیون خیلی آرام در حال کشتن ماست. این بیشتر به دنبال ثابت کردن ارزش ورزش و تحرک در زندگی انسان است. ما می‌دانیم کم تحرکی، ورزش نکردن، عادات بد غذایی و… به سلامتی ما ضرر می‌زنند. این تحقیقات نیز نشان می‌دهند کسی که ۶ ساعت جلوی تلوزیون بی تحرک می‌نشیند، به طور حتم فعالیت کمتری نسبت به کسی که کمتر از این مقدار را صرف تماشای فیلم می‌کند، دارد و نیز به سلامتی خود بسیار آسیب می‌زند.

این فقط به آن معنا نیست که ما تنها زمان تماشای تلوزیون را کم کنیم. به تازگی ثابت شده است نشستن پشت کامپیوتر برای ۶ ساعت در روز احتمال خطر مرگ را تا ۴۰ درصد افزایش می‌دهد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.