برخورد با بازار سیاه بلیت

جام جم آنلاین: سرپرست سازمان لیگ برتر گفت: امسال طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که می‌توانیم بلیت‌های بازار سیاه را ردگیری کنیم و با آن برخورد می‌کنیم.

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان گفت: ما برنامه های ویژه ای برای برگزاری دربی در داخل و خارج زمین داریم. در خارج از زمین و از فردا بعدازظهر با همکاری شهرداری منطقه ۲۲ تهران، چادرهایی همراه با سیستم های خنک کننده در اطراف ورزشگاه آزادی برپا شده است که به عزیزان شهرستانی که برای دیدن بازی به ورزشگاه می آیند شام پنجشنبه شب و صبحانه صبح جمعه و ناهار ظهر جمعه داده خواهد شد.

وی افزود: ما همه چیز را زیر نظرمی گیریم و ناظرانی در خارج از ورزشگاه تعیین کرده ایم که حواسشان به کسانی که می خواهند بازار سیاه راه بیندازند و بلیت فروشی غیرمجاز کنند هست. امسال طوری برنامه ریزی کرده ایم که می توانیم بلیت های بازار سیاه را ردگیری کنیم و با بازار سیاه برخورد می کنیم.

بهروان اظهارداشت: هماهنگ شده درب ورزشگاه با نظر نیروی انتظامی باز شود اما بلیت فروشی ساعت هفت صبح آغاز می شود.سازمان لیگ سعی می کند به خاطر رفاه حال طرفداران استقلال و پرسپولیس، تمهیداتی در نظر گرفته شود که هیچ مشکلی برای کسی پیش نیاید.

سرپرست سازمان لیگ برتر تصریح کرد: همه نهادها و ارگان‌های دخیل در برگزاری بازی سعی دارند که دربی ۷۵ به بهترین شکل برگزار شود و همه از دیدن یک دربی زیبا لذت ببرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.