برخورد جدی با فروشندگان متخلف بنزین ۱۰۰ تومانی

برخورد جدی با فروشندگان متخلف بنزین ۱۰۰ تومانی

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: در صورت بروز هرگونه تخلفی توسط کارکنان پیمانکار مستقر در جایگاه‌های سوخت در زمینه بنزین ۱۰۰ تومانی مطابق مقررات جاری شرکت با آنان برخورد می‌شود.

به گزارش فارس از اصفهان، بعد از خبر توقف فروش بنزین ۱۰۰ تومانی تا پایان اردیبهشت‌ ماه، تب و تاب خرید و فروش بنزین ۱۰۰ تومانی در اصفهان گرم شده و برخی افراد را به تکاپوی فروش انداخته است.

افرادی که دارنده بنزین ۱۰۰ تومانی یا دلال این کار هستند تحت تأثیر این اخبار چه از روی بیم تبدیل شدن بنزین باقیمانده به مبلغ ۴۰۰ تومانی و حذف آن یا به دلیل سود دریافتی این کار به خرید و فروش آن اجبار شده‌اند.

در همین زمینه مسئولان کشوری و استانی خرید بنزین به صورت ظرفی را ممنوع اعلام کرده‌اند، بنابراین دارندگان این بنزین از طریق کارت به فروش آن اقدام می‌کنند.

اگر به هر جایگاه سوخت در سطح شهر اصفهان سری بزنیم با ازدحام بیش از حد خودروها روبه‌رو می‌شویم از برخی جایگاه داران که علت را جویا می‌شویم خرید و فروش بنزین را مطرح می‌کنند.

در همین زمینه خبرنگار این رسانه گفت‌وگویی با مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان انجام داده است.

بهمن خسروزاده اظهار داشت: با توجه به حجم معین و مدیریت شده بنزین ۱۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت، دارندگان خودرو می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیت و انتظاری نسبت به تحویل سوخت خودروی خود تا پایان اردیبهشت‌ماه اقدام کنند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار این رسانه در زمینه ارائه آمار موجودیت سوخت ۱۰۰ تومانی دارندگان خودرو در استان اصفهان ادامه داد: این یک موضوع فرا استانی است و آمار بنزین‌های ۱۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت، در اختیار واحدهای ذی‌ربط است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به تخلفات احتمالی در زمینه خرید و فروش این نوع سوخت اضافه کرد: در صورت بروز هرگونه تخلفی توسط کارکنان پیمانکار مستقر در جایگاه‌های سوخت در زمینه بنزین ۱۰۰ تومانی مطابق مقررات جاری شرکت با آنان برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: در صورتی که تا پایان اردیبهشت‌ماه بنزین ۱۰۰ تومانی موجود در کارت‌های سوخت مصرف نشود باقی‌مانده هر لیتر آن به دو لیتر بنزین ۴۰۰ تومانی تبدیل می‌شود.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.