برخورد خونین پراید با تریلی

مرد جوانی که خودروی سواری اش با یک کامیونت پارک شده در کنار بزرگراه آزادگان برخورد کرده بود، از مرگ حتمی نجات یافت

حسین حسین بیگی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران، درتشریح جزئیات این حادثه گفت: درپی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ ،ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه ۲۰ را در ساعت ۱۷:۴۵ روز دوشنبه به محل حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان بعد از پل آزادراه تهران کرج اعزام کرد.
 
وی ادامه داد: بنا به اظهار شاهدان در محل حادثه یکدستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال عبور از بزرگراه آزادگان بود که کنترل هدایت خودرو را از دست داده و با کامیونت پارک شده در کنار بزرگراه که بر اثر بروز نقص فنی متوقف شده بود برخورد کرده و موجب گرفتار شدن راننده خودرو سواری در میان اتاقک درهم پیچیده آن شده بود.
 
حسین بیگی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل از جاری شدن بنزین از باک خودرو جلوگیری کرده و شلنگ پاره شده گاز خودرو را هم مهار و با قطع سیستم برق خودرو و ایمن سازی محل حادثه با بریدن قطعات آهنین خودرو به وسیله ابزار ویژه عملیات نجات را آغاز کردند.
 
حسین بیگی با اشاره به عملیات آتش نشانان گفت: امدادگران با سرعت عمل خود شروع به نجات راننده مصدوم به نام ?ایمان ر? ۲۹ ساله که به شدت دچار خونریزی شده بود کردند و وی را از میان اتاقک درهم پیچیده خودرو که در زیر کامیون گرفتار شده بود نجات دادند.
 
افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی علت این حادثه را منوط به نظیه کارشناسان عوامل پلیس راهور اعلام کرد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.