برخورد رسانه‌های غربی علیه “انتخابات” دخالت در امور کشور است

۰۵خردادماه،

یک استاد دانشگاه گفت: رسانه‌های داخلی باید با اطلاع‌رسانی دقیق، تبلیغات منفی رسانه‌های غربی را خنثی و آگاهی‌های لازم را در خصوص انتخابات و برنامه‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری به مردم ارائه دهند تا زمینه برای سوء‌استفاده دشمنان نظام فراهم نشود.

“ابوتراب علیرضایی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ نقش رسانه‌های غربی علیه انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری ایران در منطقه و بین‌الملل، رسانه‌های غربی با تبلیغات و اطلاع رسانی‌های منفی در خصوص کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، افکار عمومی را دچار چالش می‌کنند و در تلاشند که ذهنیت مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

وی با اشاره به سیاست رسانه‌های غربی مبنی بر حمایت از یک کاندیدا و نفی دیگر کاندیداها تصریح کرد: از جمله راهکارهای رسانه‌های غربی ایجاد  تنش و نفاق در بین نامزدهای انتخابات و گروه‌های سیاسی حاکم بر جامعه و  مردم است.

این استاد دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌های داخلی باید با اطلاع‌رسانی دقیق، تبلیغات منفی رسانه‌های غربی را خنثی ساخته و آگاهی‌های لازم را در خصوص انتخابات و برنامه‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری به مردم ارائه دهند تا زمینه برای سوءاستفاده دشمنان نظام فراهم نشود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.