برخورد قوه‌قضائیه با مجرمان قانونی و به موقع بود/ نمایندگان مجلس حامی این اقدامات هستند

محمد کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برخوردهای اخیر قوه قضائیه با فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور گفت: قوه قضائیه به لطف خدا و به عینه وظیفه‌اش را انجام می‌دهد چرا که انتظار همه مسئولین و مردم این است که هر قوه‌ای کار خودش را به بهترین نحو انجام دهد و اقدامات اخیر قوه قضائیه در دستگیری مجرمین نیز جزو وظایف ذاتی این قوه است.

وی با بیان اینکه اقدامات اخیر قوه قضائیه قانونی ، به موقع و از مطالبات اصلی مردم بوده است گفت: اگر فردی در هر جایگاه و مسئولیتی و یا وابسته به مقامی، تخلفی مرتکب شد قوه قضائیه باید بدون توجه به حاشیه‌ها و فشارهای احتمالی به پرونده‌ها رسیدگی کند بدون اینکه کوچکترین وقتی تلف کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخورد قاطعانه و به دور از فشار قوه قضائیه با مجرمان مردم را بسیار و امیدوار می‌کند و موجب می‌شود که آنها به حمایت خود از قوه قضائیه ادامه دهند گفت:‌ نمایندگان مجلس به دلیل اینکه از میان مردم برخواسته‌اند از برخوردهای اخیر قوه قضائیه استقبال و از آن حمایت می‌کنند چرا که این قوه دقیقاً در راستای ضوابط و قوانین عمل می‌کند.

کوثری با تاکید بر اینکه اقدامات اخیر قوه قضائیه جای تقدیر و تشکر دارد گفت: مجلس حتماً نسبت به این مساله حمایت خود را انجام خواهد داد و از اقدامات قوه قضائیه پشتیبانی می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس با اشاره به اینکه فشارها به قوه قضائیه در خصوص برخورد با مجرمان و منتصبان به مسئولان بی‌معنا است گفت: هنگامی که قوه قضائیه کار خودش را به صورت دقیق، منظم و به موقع انجام دهد حتماً مورد حمایت مجلس، دولت و مردم قرار می‌گیرد و کسی نمی‌تواند این قوه را تحت فشار قرار دهد.

وی همچنین گفت: قوه قضائیه اگر بخواهد در مقابل شخص یا گروهی کوتاه بیاید قانون را زیر پا گذاشته و در آن هنگام است که مردم نیز نسبت به قوه قضائیه بدبین خواهند شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.