برخورد ۲ قطار در قزوین حادثه آفرید

ایسنا/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از برخورد ۲ قطار مسافربری و باری در حوالی قزوین و مصدوم شدن پنج مسافر خبر داد.

قدرت‌الله مهدیخانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ساعت ۱۹:۴۵ چهارشنبه شب ۲۷ آبان قطار مسافربری «گیلان-مشهد» بعد از ایستگاه یزدرود حوالی شهر کوهین از ریل خارج شده و با قطار باری برخورد کرده است.

وی ادامه داد: علت حادثه احتمالاً بر اثر سهل‌انگاری سوزن‌بان بوده است و در حال حاضر تمامی عوامل امدادی و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اعلام کرد: بر اثر این حادثه پنج نفر دچار مصدومیت سطحی شدند که توسط عوامل امدادی و اورژانس به مراکز درمانی منتقل خواهند شد.

سهیل سلطانی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین نیز در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه رسیده‌اند، ظاهراً آسیب جدی وارد نشده است اما بررسی بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین بیان کرد: به منظور امدادرسانی به حادثه یک اتوبوس آمبولانس، هفت آمبولانس اورژانس با ظرفیت حمل ۳۰ تا ۴۰ بیمار به محل اعزام شده است و اطلاعات دقیق‌تر در آینده اطلاع رسانی می‌شود.

اطلاعات تکمیلی ساعتی پس از حادثه (ساعت ۲۲)

ساعتی پس از این حادثه، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  این حادثه مصدوم بدحال نداشته و  ۲۳ مصدوم سطحی حادثه نیز  اقدامات درمانی لازم را دریافت کردند.

سلطانی بیان کرد: ۱۷ مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس و دو مصدوم توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان‌های رازی و رجایی قزوین منتقل شدند، باقی مصدومان در قطار ماندند و تکنسین‌های اورژانس بر بالین این مصدومان در قطار حضور دارند.

وی تأکید کرد: اگر لازم باشد این مصدومان نیز در راه آهن قزوین توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان‌های سطح استان منتقل خواهند شد، همچنین با توجه به بررسی صورت گرفته احتمال افزایش مصدومین نیز وجود دارد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.