برخی باشگاهها همگام با اهداف فدراسیون نبودند/ ذره‌بین فدارسیونی ها روی مسائل انضباطی لیگ باید قوی‌تر شود

۰۳م اسفند ،

با وجود پایان یافتن مسابقات مرحله گروهی لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور اما هنوز صحبت‌های مربوط به حواشی بوجود آمده به اتمام نرسیده است.

جبار قوچان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه امسال برنامه‌ریزی مسابقات لیگ بسیار خوب و عالی بود اما امیدوارم همین چند بازی که به صورت فشرده برگزار شد را در سال آینده نداشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان تصریح کرد: با توجه به آنکه اکثر تیمهای حاضر در لیگ برای سفر از شهر خود به محل برگزاری مسابقات، ۲ پروازه باید مسیر را طی کنند انجام ۲ بازی در طول هفته کار را برایشان سخت تر خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: به نظر من برای رفع مشکلات عدیده و قابل توجه لیگ برتر در سال آینده و

مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون باید روی مسائل انضباطی تمرکز بیشتری داشته باشند.

سر مربی تیم والیبال میزان خراسان در ادامه یادآور شد: باید ذره‌بین مسئوان فدراسیون و سازمان لیگ روی مسائل انضباطی به وجود آمده در طول مسابقات لیگ قوی تر شود تا این معضل بزرگ والیبال ایران از بین رود.

قوچان‌نژاد، کمک مسئولان باشگاههای شرکت‌کننده در لیگ را از مهمترین عوامل کاهش مسائل حاشیه‌ای لیگ عنوان کرد و گفت: اگر ما بخواهیم لیگ والیبال باشگاههای کشور را بدون بروز مسائل حاشیه ای در سنوات آینده دنبال کنیم، باید بدانیم که تنها فدراسیون نمی‌تواند در این راستا به عنوان یک ابزار قطعی عمل کند بلکه این امر حمایت باشگاهها را نیز می طلبد.

وی تصریح کرد: متاسفانه امسال شادهد بودیم که وقتی سازمان لیگ و کمیته انضباطی بازیکن متخلفی را محکوم به پرداخت جریمه انضباطی می کردند، مسئولان برخی باشگاهها پرداخت این جریمه را متقبل می‌شدند و به نوعی برخلاف اهداف فدراسیون والیبال و سازمان لیگ رفتار می‌کردند. در صورتی که نباید این گونه عمل می‌شد و آنها باید در راستای اهداف فدراسیون تصمیم‌گیری کنند./ها


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.