برخی ها برای رسیدن به منافع شخصی اظهار نظر می کنند

کارشناس آبهای آرام گفت: متاسفانه برخی ها برای رسیدن به منافع شخصی خود منافع ملی را زیر سوال می برند.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: چندی پیش علی قلم سیاه دبیر کل کنفدراسیون قایقرانی آسیا در اظهار نظری اعلام کردند با توجه به اینکه پیش از این اسامی قایقرانان برای حضور در رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن اعلام شده است به همین دلیل تعلیق فدراسیون قایقرانی کشورمان تاثیری بر حضور ملی پوشان در المپیک نخواهد داشت اما چنین چیزی مورد قبول نیست چرا که با تعلیق فدراسیون قایقرانان نیز نمی توانند در این مسابقات به رقابت با حریفان خود بپردازند.

وی گفت: نامه ارسالی فدراسیون جهانی قایقرانی نشان می دهد که فدراسیون کشورمان تعلیق شده است و غیر از این نیست اینکه برخی ها اعلام می کنند فدراسیون قایقرانی رفع تعلیق شده است به هیچ وجه صحت ندارد و با شرایط فعلی قایقرانان المپیکی آبهای آرام نمی توانند در رقابت های المپیک لندن حضور پیدا کنند.

میلاد افزود: تنها در یک صورت است که این مشکل حل می شود و آن بازگشت احمد دنیا مالی به فدراسیون قایقرانی است .

وی تصریح کرد: در نامه فدراسیون جهانی به صراحت اعلام شده است که با شرایط فعلی قایقرانان المپیکی آبهای آرام نمی توانند در لندن به مصاف حریفان خود بروند فدراسیون جهانی قایقرانی هیچ گاه در خصوص شرایط بوجود آمده در فدراسیون قایقرانی کشورمان اظهار نظری نمی کنند که پس از آن نتواند پاسخگو باشد .

وی افزود: رسولی نژاد در مصاحبه های خود اعلام کرده است که فدراسیون قایقرانی تعلیق نشده است و بهبود شرایط فعلی فدراسیون بستگی به تصمیم مسئولان وزارت ورزش دارد.

میلاد اظهار داشت: متاسفانه برخی ها برای رسیدن به منافع شخصی خود اظهار نظرهایی می کنند که این مسئله به نفع قایقرانی نیست./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.