برخی حکام عرب بدتر از صهیونیست ها عمل می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، فیصل داود دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان با غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان دیدار و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفتگو کرد.

دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان در این دیدار با اشاره به نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه اظهار داشت: ملت های منطقه و جهان و خصوصا ملت های مسلمان چشم امید به ایران دوخته و در شرایط کنونی، جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که بدون هیچگونه چشم داشتی حاضر است تجارب و دستاوردهای خود در عرصه های مختلف را در اختیار دیگر ملت ها قرار دهد.

فیصل داود توطئه آمریکایی – صهیونیستی علیه سوریه را محکوم کرد و اظهار داشت: حکام برخی کشورهای عربی در این خصوص بدتر از صهیونیست ها عمل نموده و به جای تقویت وحدت در مقابل رژیم صهیونیستی، علیه کشوری که چندین دهه در محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی قرار داشته، صف آرایی کرده اند.

دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان با اشاره به نزدیکی روز قدس، از تلاش های جمهوری اسلامی ایران در راستای احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین قدردانی نمود و اظهار داشت: ایران تنها کشوری است که با تمام قوا در این جهت قدم برداشته و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده خواهی رژیم غاصب صهوینیستی باعث خواری و زبونی این رژیم شده است.

غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز ضمن تشریح آخرین تحولات منطقه و تحولات سوریه اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی و همپیمانان منطقه ای و جهانی آنها در توطئه علیه نظام سوریه به دنبال اسقاط اراده مردم هستند و با توجه به انسجام و یکپارچگی مردم سوریه در مقابله با این توطئه، شکست توطئه آنان قطعی است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نزدیک بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی اکنون در بدترین شرایط و در ضعیف ترین حالت قرار داشته و با ایجاد فتنه در میان ملت های منطقه به دنبال راه خلاصی برای خود است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.