برخی مسئولان برای رابطه با آمریکا دچار ولع و شیفتگی شدند/برقراری رابطه با آمریکا در چارچوب اختیارات رهبر معظم انقلاب است

۱۳م اسفند ،

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه بعضی مسئولین ما در موضوع رابطه با آمریکا دچار ولع و شیفتگی شده‌اند، گفت: رفتارهای جزیره‌ای در بحث رابطه با آمریکا، هزینه هرگونه مذاکره با این کشور را بالا خواهد برد.

جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ اظهارنظرهای متناقض مسئولین در بحث رابطه با آمریکا، گفت: گمان می‌کنم بعضی از مسئولان ما در موضوع رابطه با آمریکا دچار یک ولع و شیفتگی شدند که این نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه هزینه هر‌گونه مذاکره با آمریکا را برای ما بالا خواهد برد.

وی در ادامه افزود: مذاکره و برقراری رابطه با آمریکا در چارچوب اختیارات رهبر معظم انقلاب است و هیچ شخص دیگری در هیچ رده‌ای نمی‌تواند دربارهٔ این موضوع در کشورمان اظهار‌نظر کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به اظهارات خزاعی، نماینده کشورمان در سازمان ملل، گفت: نمی‌دانم خزاعی بر چه مبنا و منطقی چنین مطلبی را بیان کرده و طبیعی است که باید خودشان توضیح بدهند که مواضعش، سیاست نظام بوده یا سیاست رئیس جمهور یا مواضع خودشان.

جهانگیرزاده با بیان اینکه اگر بنا باشد موضوعی از مواضع نظام جمهوری اسلامی تعدیل یابد حتما به کارگزاران نظام ابلاغ خواهد شد، گفت: این نوع رفتارها و اظهار‌نظرهای شخصی یا رفتارهای جزیره‌ای به اصل جهت‌گیری‌های جمهوری اسلامی ایران آسیب می‌زند.

گفتنی است؛ “محمد خزاعی” نماینده دایم ایران در سازمان ملل متحد در مصاحبه با “شبکه سی ان ان” گفت: “ایران از مذاکره و گفتگوی دو جانبه با آمریکا استقبال می‌کند به شرطی که مطمئن باشد آمریکا جدی است و به گونه دیگری عمل نمی‌کند.”

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.