برد بارسلونا مقابل منچستریونایتد در ضربات پنالتی

تور پیش‌فصل منچستریونایتد با شکست در ضربات پنالتی مقابل بارسلونا ادامه پیدا کرد.

به گزارش گل ،بازی دو تیم در وقت‌های معمول به تساوی بدون گل انجامیده بود و وین رونی هم یک پنالتی را در نیمه اول از دست داد.

هر دو تیم با ترکیبی قدرتمند به میدان رفتند. بلیت بازی در عرض تنها ۴۵ دقیقه به صورت کامل به فروش رفت، پیش از دیدار توپ را با هلیکوپتر به میدان آوردند و پس از پایان بازی هم مراسم آتش‌بازی برپا شد.

یونایتد در خط دفاعی از نمانیا ویدیچ آماده بهره می‌برد و وین رونی و دنی ولبک هم مهاجمان بودند. شینجی کاگاوا و نیک پاول هم روی نیمکت قرار گرفته بودند.

در بارسلونا هم کارلس پویول در کنار آندرس اینیستا، لیونل مسی و الکسیس سانچس در ترکیب بودند و داوید ویا نیمکت‌نشین بود.

بارسلونا بازی را به همان روال همیشگی آغاز کرد و با پاس‌های متعدد کنترل بازی را در دست گرفت. اینیستا که فوق‌العاده بود توپ را برای مسی ارسال کرد. داوید دخئا توپ را تلاش کرد دور کند و دفع او نزدیک بود توپ را مقابل پای مسی بیندازد. مسی هم هر چه تلاش کرد نتوانست توپ را وارد دروازه خالی کند.

کریستین تی‌یو در سمت چپ خط حمله خطرناک بود و فضای خالی خوبی پشت سر آنتونیو والنسیا به دست می‌آورد.

یونایتد هم موقعیت‌هایی نصفه و نیمه داشت، اما در اواخر نیمه اول نزدیک بود به گل برسد. تی‌یو نانی را در محوطه جریمه سرنگون کرد و داور به‌درستی به نقطه پنالتی اشاره کرد. رونی پا پیش نهاد اما ضربه ضعیف او را ویکتور والدس دفع کرد. توپ به خود رونی رسید و ضربه او این بار به بیرون رفت.

این پنالتی آخرین ضربه رونی در مسابقه بود و در نیمه دوم او جایش را به کاگاوا داد که به همراه مایکل کریک به میدان رفتند. همچنین چابی، پدرو، جرارد پیکه، و پینتو هم در این نیمه به میدان آمدند.

کاگاوا بلافاصله پس از ورود به میدان تاثیر گذاشت. او پاس ولبک را با شوتی زمینی به سمت دروازه پینتو زد و دروازه‌بان بارسا با واکنشی خوب توپ را دفع کرد.

دو تیم در نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتند. در یک صحنه هم سرخیو بوسکتس نانی را به عقب کشید و او هم واکنشی خشن نشان داد. داور به هر دو کارت زرد داد.

بازی به هر حال با تساوی به پایان رسید. در ضربات پنالتی، ضربه نانی به تیر دروازه برخورد کرد و سپس چابی گل زد. اشلی یانگ هم پنالتی‌اش را از دست داد و جرارد گل برتری را به ثمر رساند و تیمش را به برد دو بر صفر رساند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.