برد حیاتی اروگوئه و توقف مجدد آرژانتین

۲۲خردادماه،

تیم ملی آرژانتین در بازی‌های انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی برابر اکوادور با تساوی یک بر یک متوقف شد.

در این دیدار ابتدا سرخیو آگورو در دقیقه ۴ از روی نقطه پنالتی برای آرژانتین گلزنی کرد اما در ادامه مسابقه تیم میزبان به خود آمد و موفق شد در دقیقه ۱۷ با گل سگوندو کاستیلو به گل تساوی دست یابد. در ادامه بازیکنان آرژانتین نتوانستند در زمین اکوادور به توفیق بیشتری دست یابند و در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی خالی از حاشیه هم نبود و در دقایق پایانی خاویر ماسکرانو به دلیل رفتار ناشایست از داور کارت قرمز دریافت کرد.

آرژانتینی‌ها در بازی قبلی خود در مقدماتی جام جهانی نیز برابر کلمبیا به تساوی رسیده بودند. در این دیدار لیونل مسی مطابق معمول در چند هفته قبل بازی را از نیمکت ذخیره‌ها آغاز کرد، اما از دقیقه ۶۱ به جای سرخیو آگرو وارد زمین شد. البته این تساوی تغییری در صدرنشینی آرژانتینی ها ایجاد نکرد و این تیم همچنان با ۲۶ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

در دیگر دیدار ها کلمبیا موفق شد با دو گل پرو را شکست دهد تا جایگاه خود در رده دوم جدول را تثبیت کند. در این دیدار فالکائو در دقیقه ۱۳ و گوتیرس در دقیقه ۴۵ برای کلمبیا گلزنی کردند.

در دیگر دیدار مهم اروگوئه موفق شد با یک گل ونزوئلا را شکست دهد. در این دیدار ادینسون کاوانی موفق شد در دقیقه ۲۷ میزبان را به گل برساند تا اروگوئه در رده پنجم قرار گیرد. در صورتی که اروگوئه بتواند در ۳ بازی آینده خود جایگاه پنجمی خود را حفظ کند برای حضور در جام جهانی باید با نماینده آسیا دیدار کند.

در جدول رده بندی آرژانتین با ۲۶ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های کلمبیا، اکوادور و شیلی در رده‌های دوم و چهارم قرار دارند. همچنین اروگوئه با پیروزی حیاتی خود برابر ونزوئلا ۱۶ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر در رده پنجم قرار گرفت.

** تابلو نتایج

* کلمبیا ۲ پرو صفر

* اکوادور ۱ – آرژانتین ۱

* ونزوئلا صفر- اروگوئه یک

* شیلی ۳ – بولیوی یک


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.