برد پیت: آشپزی را از همه بیشتر دوست دارم

۱۶اردیبهشت،

جذابترین صحنه ای که می توان تصور کرد، آشپزی کردن برد پیت در خانه است. فکرش را بکنید سوپراستار سینمای جهان که یک دنیا او را می شناسند و برای دیدن فیلم هایش صف می کشند، به خانه داری و پخت و پز علاقه ویژه ای دارد.

ممتازنیوز: جذابترین صحنه ای که می توان تصور کرد، آشپزی کردن برد پیت در خانه است. فکرش را بکنید سوپراستار سینمای جهان که یک دنیا او را می شناسند و برای دیدن فیلم هایش صف می کشند، به خانه داری و پخت و پز علاقه ویژه ای دارد. طوری که می گوید در خانه هیچ چیزی را به اندازه آشپزی دوست ندارد. 

او نه تنها پدر مسئولیت پذیری است، بلکه به خوبی از عهده کارهای خانه برمی آید. او در یکی از گفت و گوهایش اعلام کرده: «هیچ کاری را به اندازه کارخانه و پخت و پز دوست ندارم، به خصوص اگر بچه ها مرا در طبخ غذا همراهی کنند.» 

خیلی وقت پیش بود که آنجلینا جولی از تقسیم وظایف در خانه صحبت کرده بود و گفته بود: «هیچ وقت هر دو به طور همزمان در پروژه های سینمایی کار نمی کنیم و همیشه سعی می کنیم که یکی از ما دو نفر در خانه حضور داشته باشد.»

 حالا به نظر می رسد که نوبت به برد پیت رسیده باشد چرا که آنجلینا جولی این روزها سر فیلمبرداری پروژه «خبیث» است و نگهداری از بچه ها و پخت و پز بر عهده برد پیت. بر این اساس، تعدادی از سوپرمارکت های محل اقامت برانجلینا در انگلستان صحت حرف های پیت را تایید کرده اند و پیت را همواره در حال خرید و پیاده روی با فرزندانش دیده اند.

روزنامه تماشا


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.