برد کره جنوبی مقابل ازبکستان به نفع ایران!

۲۱خردادماه،

تیم فوتبال کره جنوبی موفق شد با نتیجه یک بر صفر ازبکستان را شکست دهد و به صدر جدول گروه اول مسابقه‌های انتخابی جام جهانی راه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و ازبکستان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل به مصاف هم رفتند و این دیدار در پایان با گل به خودی بازیکن ازبکستان در دقیقه ۴۴ به نفع کره جنوبی به پایان رسید.

ازبکستان در اوایل بازی خودش را برتر از کره‌ای‌ها نشان داد اما این تیم میزبان بود که روی اشتباه بازیکن حریف گل برتری را به ثمر رساند و در ادامه نیز هرچه ازبک‌ها زدند به در بسته خورد. با این حال کره‌ای‌ها باز هم از پا ننشستند و پا به پای ازبکستان جنگیدند. هرچند تیم مهمان تلاش مضاعفی را برای فرار از شکست انجام می‌داد اما کره ای ها از تک گل خود دفاع کردند و بازی را با همان نتیجه یک بر صفر به پایان بردند.

یکی از هواداران ازبک در حالی که یک دقیقه به پایان بازی مانده بود وارد زمین شد اما ماموران امنیتی ورزشگاه او را از زمین خارج کردند.

به این ترتیب کره جنوبی با این برد ۱۴ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. ازبکستان با ۱۱ امتیاز همچنان در رده دوم قرار گرفته و منتظر نتیجه دیدار امشب تیم ملی ایران برابر لبنان است.

ایران در صورت پیروزی برابر لبنان با ۱۳ امتیاز به رده دوم جدول صعود می‌کند و شانس خود را برای صعود مستقیم به جام جهانی افزایش می‌دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و لبنان ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

جدول گروه A

۱ – کره جنوبی، ۷ بازی،‌ ۱۴ امتیاز، تفاضل گل ۷ +

۲ – ازبکستان، ۷ بازی، ۱۱ امتیاز، تفاضل گل ۱ +

۳- ایران، ۶ بازی، ۱۰ امتیاز، تفاضل گل ۱ +

۴ – قطر، ۷ بازی، ۷ امتیاز، تفاضل گل ۴ –

۵ – لبنان، ۶ بازی، ۵ امتیاز، تفاضل گل ۵ –

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.