بررسی تحقیق‌و ‌تفحص از آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

۱۶خردادماه،

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته آینده از وزیر آموزش و پرورش دعوت کرده تا ضمن بررسی تحقیق و تفحص از وزارت مربوطه، پاسخگوی جمعی از نمایندگان باشد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در روز یکشنبه (۱۹ خرداد) پس از تبادل خبرها و انتخاب هیئت‌رئیسه کمیسیون، طرح تشکیل سازمان ملی مهارت و فناوری و پیش‌نویس قانون نظام جامع آموزش‌های مهارتی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

همچنین  اعضای این کمیسیون، در روز سه‌شنبه (۲۱ خرداد) نیز پس از تبادل خبرها، از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دعوت کرده تا علاوه بر پاسخگویی به سوالات سید‌ناصر موسوی‌لارگانی، صرامی‌فروشان، کریمی‌قدوسی و علی ایرانپور، بحث ثبت‌نام بورسیه تحصیلی جهت دستگاه‌های اجرایی را با حضور وی بررسی کنند.

شایان ذکر است در این روز(سه‌شنبه) از وزیر آموزش و پرورش نیز دعوت شده تا ضمن بررسی تحقیق و تفحص از وزارت آموزش و پرورش، به سوالات رحیم زارع، ایرج ندیمی، ضرغام صادقی و موسوی لارگانی پاسخ دهد.

بر این اساس، کارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، آموزش مهارتی، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها و آموزش عالی و آموزش پزشکی نیز تشکیل جلسه خواهد داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.