بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات در فراکسیون رهروان ولایت/ بازنگری در جزییات طرح ضروری است

۱۲م آذر ،

عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: این فراکسیون در مورد طرح اصلاح قانون انتخابات به بحث و بررسی می‌پردازد و نهایتا تصمیمی جمعی در مورد این مسئله اتخاذ می‌کند چراکه جزییات این طرح نیاز به بازنگری و پیشنهادات جدید دارد که یکی از برنامه‌های فراکسیون در هفته جاری است.

اسماعیل جلیلی نماینده مسجد سلیمان ، لالی و هفتگل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: قانون انتخابات در دوره قبل ، مشکلاتی را برای کاندیداها به وجود آورد که برای جلوگیری از تکرار آنها،‌ اصلاح قانون انتخابات در دستور کار کمیسیون شوراها قرار گرفته و بعد از بررسی کارشناسی در کمیسیون به صحن علنی ارجاع شد.

وی افزود: فراکسیون رهروان ولایت بنابر وظیفه خود در مورد طرح‌هایی که در فضای اجتماعی و سیاسی کشور تاثیرگذار است، جلساتی را پیرامون طرح‌های پیشنهادی برگزار می‌کند که یکی از این طرح‌ها، اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری است.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت همچنین تصریح کرد: ما درصددیم تا در فراکسیون دربارهٔ شرایط کاندیداها و پیشنهاداتی که کمیسیون شوراها در این زمینه ارائه کرده به بحث و بررسی بپردازیم و در نهایت تصمیمی جمعی اتخاذ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون رهروان ولایت در بحث کلیات این طرح اتفاق نظر دارند اما در بحث جزییات، بندها و مفاد آن، نظرات متفاوت است و بحث در جلسات شورای مرکزی پیرامون همین تفاوت نظرهاست.

جلیلی در پایان اظهار داشت: جزییات این طرح نیاز به بازنگری و پیشنهادات جدید دارد که یکی از برنامه‌های فراکسیون در این هفته بحث و بررسی اصلاح قانون انتخابات است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.