بررسی مسایل و مشکلات راه و مسکن شهرستان بیله سوار

خبرگزای آریا- مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل : به تعاونی های مسکن مهر استان که سه فاکتور قیمت،زمان و کیفیت مناسب را رعایت کنند پاداش قابل ملاحظه اعطا خواهد شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، علی حیدری که در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راه و مسکن شهرستان بیله سوار سخن می گفت : از اجرای ۳۸هزار مسکن مهر درسطح استان خبر داد و افزود: تعاونی های مسکن استان با فرهنگ سازی و تشویق افزایش آورده ی متقاضیان نسبت به اتمام پروژه های مسکن مهر استان اقدام کنند.
وی گفت: به تعاونی های مسکن مهر استان که سه فاکتور قیمت،زمان و کیفیت مناسب را رعایت کنند پاداش قابل ملاحظه اعطا خواهد شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه اظهار داشت: لکه گیری آسفالت تمام راه های اصلی و فرعی شهری و روستایی استان در دستور کار این اداره کل است و با پیمانکاران متعدد برای آسفالت ، نصب علایم و خط کشی و ………قرارداد منعقد خواهد شد.
رسول زیبانژاد فرماندار شهرستان بیله سوار نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان بیله سوار جزء اولین شهرهای استان در مسکن مهر بود مهمترین مشکل در اتمام پروژه مسکن مهر شهرستان را نقدینگی اعلام کرد و خواستار افزایش تسهیلات بانکی مورد نظر شد.
فرماندار شهرستان بیله سوار در ادامه به گستردگی و پراکندگی راههای شهری و روستایی شهرستان اشاره کرد و افزود: راه ارتباطی مناسب یکی از مهمترین شاخص های توسعه جامعه است واکثر ساکنین روستاها و عشایر شهرستان از جاده آسفالت مناسب محروم هستند .

ز


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.