بررسی مشکلات آموزش و پرورش

جام جم آنلاین: عضو هیئت رییسه فراکسیون فرهنگیان مجلس از بررسی مشکلات آموزش و پرورش در نشست این فراکسیون با حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

بهروز نعمتی امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به ابهامات موجود در ساختار آموزش و پرورش، گفت: فراکسیون فرهنگیان مجلس در نظر دارد تا در نشست مشترک با حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش مشکلات موجود در این وزارتخانه و دغدغه های خانواده‌ها را بررسی کند.

وی افزود: نظام ۶٫۳٫۳، یکی از سوالات و ابهامات اصلی نمایندگان مجلس است که در این نشست روی آن بحث خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ali:

    آموزش و پروش یک مشت دزد سرگردنه را کرده مدیر تا همراه انجمن اولیاء و مربیان انتصابی که دونبال نمره بچه هایشان می باشند.
    تو را به خدا قانون نحوی هزینه کردن درامد های مردمی در مدارس اصلاح کنید تا هزاران میلیارد تومان درامدهای مردمی را عدهای مدیر بی لیاقت که نه به فکر آموزش هستند نه پرورش به جیب نزنند و زیر پای نظام را خالی نکنند و به ریش مردم هم نخنندند .
    ای مجلس به داد مردم برس ؟ ای رهبری به داد نظام و مردم برس؟ ای رو حانیت به داد برس ؟
    ۲۵سال کارشناس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران

  2. دانشجوی تربیت معلم:

    سلام یکی از مشکلات بزرک تو آموزش و پرورش نبود معلمین کارآمد و سطح علمی بسیار پایین تربیت معلم است من دانشجوی تربیت معلم با رتبه کنکوری زیر هزار هستم امثال بنده در کلاس ما فراوان هستند اما کجاست استادی که بتواند نیاز های علمی و آموزشی این دانشجویان با استعداد را پاسخ گوید کلاس های بی سوادی ما همکلاسی های مرا کلافه کرده. ما فقط در کلاس ها وقت خود را هدر میدهیم و….

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.