بررسی گروه هشتم مقدماتی جام جهانی در اروپا

۷فروردین ۱۳،

انگلیس این رقابت‌ها با دو پیروزی پر گل برابر مولداوی و سن‌مارینو و البته یک تساوی برابر اکراین در بین این دو پیروزی کسب کرد اما در ادامه برابر لهستان متوقف شد تا همچنان برای صعود مستقیم در تلاش و برای رسیدن به پلی‌آف امیدوار باشد. شاگردان روی‌هاجسون در ادامه برابر سن‌مارینو جشنواره‌ی گل به راه انداختند اما در روز سرنوشت برابر مونتنگرو متوقف شدند تا فاصله‌ی این تیم با صدر به دو امتیاز برسد.

به گزارش گل، مونتنگرو هم در دیدار رفت و برگشت سن‌مارینو را شکست داد، البته به علاوه‌ی اکراین و مولداوی. البته مونتنگرو در خانه دوبار متوقف شده است، برابر لهستان و انگلیس.

لهستان با متوقف کردن مونتنگرو آغار کرد و در ادامه مولداوی را شکست داد. لهستانی‌ها در خانه موفق شدند انگلیس را متوقف کردند و در ادامه تنها شکست خود را برابر اکراین در خانه متحمل شدند. لهستان در آخربن دیدار خود سن‌مارینیو را با ۵ گل بدرقه کرد تا بدین ترتیب با ۸ امتیاز در رده‌ی چهارم قرار گیرد.

اوکراین با متوقف کردن انگلیس آغاز کرد و برابر مولداوی با یک تساوی تلخ متوقف شد. اکراین در ادامه نیز از مونتنگرو شکست خورد تا اولین پیروزی خارج از خانه برابر لهستان کسب کند و در ادامه نیز مولداوی را شکست دهد. تا با ۸ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در رده‌ی سوم قرار گیرد.

تاکنون هیچ شرایطی تضمین شده نیست و دیدار برابر دو تیم اوکراین و لهستان می‌تواند برای تیم ملی انگلیس خطرساز باشد. با این وجود دیدار دو تیم مونتنگرو و تیم ملی انگلیس می‌تواند تعیین‌کننده‌ترین نتیجه باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.