بررسی افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد در مجلس/افزایش شهریه‌ ثابت دانشجویان ورودی‌ سال‌های گذشته غیر منطقی است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بحث افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد در مجلس بررسی می‌شود، گفت:مسئولان این دانشگاه باید پاسخگوی اقدام خود باشند.

قاسم جعفری نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره افزایش قیمت شهریه‌ها در دانشگاه آزاد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد یک دانشگاه خودگردان است و وظیفه دارد براساس اختیارات خود و برابر عرف معمول برای شهریه‌ها تصمیم بگیرند، اما اگر چیزی بیش از این رخ دهد، مسئولان این دانشگاه باید پاسخگو باشند.

وی با طرح این سوال که باید مشخص شود این اقدام هیئت امنای دانشگاه آزاد در چارچوب اختیارات و بر اساس عرف اعمال شده یا خیر، ادامه داد: هفته آینده که جلسات مجلس آغاز شود، بحث افزایش شهریه‌ها در دانشگاه آزاد بررسی می‌شود و مسئولان این دانشگاه نیز باید در این خصوص برای مردم و نمایندگان توضیح قانع‌کننده‌ای داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان یادآور شد: ظاهرا دانشگاه آزاد علاوه بر شهریه‌های متغیر، شهریه‌های ثابت  دانشجویان ورودی‌های سال‌های گذشته را نیز تغییر داده که افزایش شهریه ثابت از منطق درستی برخوردار نیست و مسئولان باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.