بررسی تحولات اخیر جبهه پایداری در مثلث ۱۴۳

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره ۱۴۳ هفته نامه مثلث منتشر شد.

این هفته نامه در این شماره خود به تحولات اخیر جبهه پایداری ،از تشکیل جلسه مهم با آیت الله مصباح یزدی تا شایعات پیرامون تغییرات در این تشکل سیاسی پرداخته و تحولات این طیف از اصولگرایان را در جهت همگرایی بیشتر برای ائتلاف اصولگرایان در سال ۹۲ مورد بررسی قرار داده است.

مثلث، در گزارش هایی به فلسفه تشکیل جبهه پایداری و اتفاقات مهم این تشکل سیاسی در یک سال گذشته پرداخته، همچنین واکنش های متفاوت به شایعه برخی تغییرات در جبهه پایداری را بررسی کرده است.

این هفته نامه در مصاحبه با حسین نجابت از قول وی نوشته است: الان در مجلس جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و رهپویان خیلی به هم نزدیک و هماهنگ هستند.

مثلث همچنین در تحلیلی عنوان کرده است که وارد شدن جبهه پایداری به فاز جدید امکان همکاری میان این طیف و برخی دیگر از اصولگرایان را فراهم می کند و ممکن است این تشکل در انتخابات ریاست جمهوری در ائتلافی با جمعیت ایثارگران و رهپویان انقلاب اسلامی  از یک کاندیدای واحد حمایت کنند و تجربه تشکیل فراکسیون اصولگرایان در پارلمان در سطح اجرایی هم ممکن شود.

در این پرونده همچنین مصاحبه ای با قاسم روانبخش منتشر شده که این عضو جبهه پایداری هرگونه انشعاب در این تشکل سیاسی را رد کرده اما گفته است ممکن است تغییراتی در جبهه پایداری پس از برگزاری انتخابات شورای مرکزی رخ دهد.
یادداشت ها و گفتگوهای دیگری نیز در این پرونده وجود دارد که به بررسی این مسائل پرداحته است.

بخش سیاسی مثلث البته یک پرونده دیگر هم دارد.

این هفته نامه با انتشار اخبار جدید انتخاباتی از رایزنی های برخی جریانات برای کاندیداتوری مهدی چمران خبر داده و البته در تحلیلی شرایط سیاسی را در صورت نامزدی این چهره سیاسی بررسی کرده است.

“مثلث” در بخش های بین الملل و نقد و نظر در دو پرونده مجزا به بررسی ریشه های ماجرای توهین به پیامبر اسلام پرداخته است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.