بررسی لایحه بیمه همگانی در برابر حوادث

۱۸م دیماه ،

بینا- نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس در تشریح دستور کار هفته جاری این کمیسیون گفت: این هفته بررسی لایحه بیمه همگانی در برابر حوادث غیرمترقبه در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار دارد. به گزارش بینا، محمدرضا رضایی کوچی، با بیان اینکه در نشست روز یکشنبه (۱۷ دی) کمیسیون عمران مجلس لایحه بیمه همگانی در برابر حوادث غیرمترقبه بررسی می‌شود،به خانه ملت افزود: به سبب این لایحه باید تمام منازل مسکونی که در بافت‌های روستایی و شهری قرار دارند، در برابر حوادث غیرمترقبه بیمه شوند.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس این لایحه باید صندوقی تشکیل شده و در این صندوق به صورت ماهانه مبالغی برای بیمه واحدهای مسکونی واریز شود تا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه و بحرانی منابع این صندوق در اختیار بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده قرار گیرد.
وی یادآور شد: دیگر دستور کار روز یکشنبه کمیسیون عمران مجلس ارائه گزارشی از مشکلات و توانمندی‌های شرکت‌های تولیدکننده قطعات مربوط به آب و فاضلاب کشور است.
رضایی کوچی در مورد دستور کار روز سه‌شنبه (۱۹ دی) کمیسیون متبوعش، گفت: در این روز از معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور، معاونان وزارت راه و شهرسازی و انجمن پیمانکاران ساختمانی دعوت به‌عمل آمده تا چگونگی کمک به پیمانکاران ساختمانی برای تداوم پروژه‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.
نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ادامه بررسی طرح کاداستر را دیگر دستور کار این کمیسیون در روز سه‌شنبه اعلام کرد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.