بررسی لوایح بودجه سه دوازدهم و کل کشور ۹۲ در کمیسیون برنامه و بودجه

۱۹م اسفند ،

01-382.jpg

یک عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز (شنبه) این کمیسیون، از بررسی لوایح بودجه سه دوازدهم و کل کشور ۹۲ در این کمیسیون خبر داد.

غلامرضا اسداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: در این جلسه که با حضور معاونت نظارت راهبردی رییس‌جمهور و جمعی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه تشکیل شد، بحث‌هایی دربارهٔ بودجه سه دوازدهم مطرح شد و دولت توضیحاتی در این رابطه داد و نمایندگان هم نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه “ادامه این جلسه در نوبت بعدازظهر برگزار خواهد شد”، تصریح کرد: در جلسه صبح گزارش کلی بودجه و پس از آن کلیات بودجه ۹۲ مورد بررسی قرار گرفت و ان‌شاءالله در جلسه بعدازظهر به جمع‌بندی خواهیم رسید.

این عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: در جلسه صبح امروز نمایندگان دولت دربارهٔ وضعیت اقتصاد جهانی و شاخص‌ها توضیح دادند و گفتند که متوسط رشد اقتصاد جهانی ۳ تا ۳/۵ درصد است و در سال ۹۰ نیز رشد اقتصادی کشور بدون نفت ۵/۲ و با احتساب نفت ۴/۵ درصد بوده است.

اسداللهی در پایان گفت: دولت همچنین دربارهٔ بیکاری، تورم و سایر شاخص‌های تاثیرگذار بر بودجه توضیحاتی داد و بحث‌های مختلفی از جمله پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۲ درصدی حقوق کارمندان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ادامه این مباحث در جلسه بعدازظهر پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.