بررسی نقش دعا در فروخوردن خشم در برنامه “بهشت معرفت”

۳۰م آذر ،

برنامه بهشت معرفت جمعه اول دی ماه رویکرد مناسبتی به دو موضوع مهم هفته یعنی میلاد امام موسی کاظم (ع) و همچنین گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن, در برنامه “بهشت معرفت” جمعه اول دی ماه  علاوه بر پرداختن به میلاد امام کاظم (ع) و همچنین  هفته وحدت حوزه و دانشگاه , نقش دعا در آرامش انسان و راهی برای کظم غیظ را بررسی می گردد.
  در بخش اول برنامه “بهشت معرفت”  به مناسبت میلاد باسعادت امام موسی کاظم (ع ) حجت الاسلام ابوذر عبادی راد به صفت ممدوح کظم غیظ در قرآن می پردازد که این موضوع از صفات حسنه حضرت  است.
 دربخش دوم با توجه به دعا و عبادت حضرت ،موضوع  ادعیه قرآنی و تأثیرآرام بخشی ادعیه بر کنترل خشم و غضب انسان انتخاب شده  است که کارشناسی این بخش را حجت الاسلام سیدمحمد رضوی حائری بر عهده دارد .
همچنین؛ در بخش سوم به مناسبت هفته گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه ، معیارهای وحدت حوزه و دانشگاه به کارشناسی دکتر محمدمهدی مظاهری بررسی می گردد .
قرآن پژوهی در حوزه و دانشگاه باحضور حجه الاسلام سیداحمد حسینی الست  در بخش چهارم این برنامه تبیین می گردد .
از بخش های دیگر برنامه”بهشت معرفت”  ، معرفی کتاب ، پایان نامه و مقاله و آیتم های “رحل معرفت ، پرتوی از اندیشه و این جمعه هم ورق خورد اما …” است که تقدیم شنوندگان عزیز می گردد .
برنامه بهشت معرفت کاری از گروه اندیشه رادیو قرآن است جمعه شب ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ به  تهیه کنندگی آن را مهدی صفری ، سردبیری شفیقه مافی واجرای  کارشناسی علیرضا فتحی پور از رادیو قرآن پخش می گردد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.