بررسی وابستگی رژیم پهلوی به آمریکا و اسرائیل در “موزه عبرت”

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

“موزه عبرت” در ایام بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران وابستگی رژیم پهلوی به آمریکا و اسرائیل را با منشورات خود در حوزه کتاب و برگزاری نشست‌های تخصصی بررسی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین دوره هفته کتاب، “موزه عبرت” در طول یک دهه فعالیت خود تلاش کرده عمق جنایت های رژیم پهلوی را به بازدیدکنندگان و مخاطبان معرفی کند و در همین راستا نیز چند کتاب از سوی موزه روانه بازار نشر شده است.
با توجه به اقدامات خائنان رژیم پهلوی در اننتشار خاطرات کذب مبنی بر برایت رژیم از وابستگی به خارج به ویژه آمریکا و اسرائیل و ایجاد شبهه درباره استقلال و ایستادگی شاه در مقابل آمریکا، “موزه عبرت” در ایام “هفته کتاب” نشست های تخصصی در این زمینه برگزار می کند.
 این مرکز قصد دارد طی نشست های تخصصی محافل تاثیرگذار آمریکایی و اسرائیلی بر ایران در عرصه نشر را معرفی و عملکردشان را شفاف سازی کند.
از دیگر فعالیت های “موزه عبرت” در ایام “هفته کتاب” می توان به برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب تاریخ معاصر در محل موزه و همچنین هماهنگی با معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید خبرنگاران از این مرکز اشاره کرد.
بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار “یادگار ماندگار” از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در سرتاسر کشور برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.