برلوسکنی در نظر دارد به عرصه سیاست بازگردد

۰۶م آذر ،

نخست وزیر سابق ایتالیا امروز (دوشنبه) اعلام کرد از نزدیک اتفاقهای سیاسی را پیگیری کرده و به محض آنکه نتایج انتخابات داخلی حزب متبوعش مشخص شود، درخصوص بازگشت به عرصه سیاسی تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، سیلویو برلوسکنی، اول وزیز سابق ایتالیا، در پی تازه‌ترین تغییرات موضع خویش، اعلام کرد، در حال تفکر است که آیا در انتخابات سراسری ماه مارس نامزد شود یا خیر. این در حالی است که پیش تر اعلام کرده بود که در انتخابات شرکت نمی‌کند.

وی امروز در مصاحبه‌ای که با کانال پنج تلویزیونی متعلق به خودش انجام داد در رابطه با جزئیات این تصمیم صحبتی نکرد اما گفت، به محض آنکه مشخص شود چه کسی اصلی‌ترین نامزد حزب چپ میانه در انتخابات ملی ۲۰۲۲ است، تصمیم می‌گیرد که چه اقدامی صورت دهد.

انتخابات داخل حزبی مربوط به ائتلاف چپ میانه به دور دوم کشیده شده تا نامزدی را برای مقابله با ماریو مونتی، اول وزیر وقت ایتالیا برگزیند. البته این انتخابات روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

روزنامه ال گیورنال متعلق به خانواده برلوسکنی گزارش کرد که برلوسکنی در نظر دارد تا یک حزب تازه ایجاد کند و در هفته جاری اعلامیه‌ای را در این خصوص بیان خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.