برنامه‌ریزی برای تأمین امنیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری/ برخورد قانونی با تبلیغات زودهنگام

۳۰ آبان ،

عبداللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، اقداماتی همچون توجیه معاونان امنیتی استانداری‌ها صورت گرفته و مجموعه جلسات لازم، پیش‌بینی و وقت‌بندی شده است.

سردار علی عبداللهی در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران از برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین امنیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد و اظهار داشت: وزارت کشور، برنامه‌ای کلی برای تأمین امنیت تمامی انتخابات‌ها دارد اما آنچه انتخابات ریاست جمهوری را متفاوت کرده حساسیت بالای آن است.

معاون امنیتی ـ انتظامی وزیر کشور ادامه داد: برای برگزاری این انتخابات، اقداماتی همچون توجیه معاونان امنیتی استانداری‌ها صورت گرفته و مجموعه جلسات لازم، پیش‌بینی و وقت‌بندی شده است.

وی تصریح کرد: با بهره‌گیری از موفقیت چشمگیری که در انتخابات اخیر مجلس داشتیم که طی آن توانستیم یکی از امن‌ترین انتخابات کشور را با وجود تمام خط و نشان‌های دشمنان برگزار کنیم، ان‌شاءالله در انتخابات ریاست‌جمهوری هم با آمادگی و هماهنگی کامل، امنیتی که در شأن ملت فهیم ایران است را فراهم خواهیم کرد.

عبداللهی با بیان اینکه وزارت کشور در صورت تشخیص اقدام غیرقانونی و زودهنگام در تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری، برخورد لازم را با آنان خواهد داشت، افزود: تبلیغات ریاست جمهوری، وقت‌بندی خاص خود را دارد و تا وقت اعلام آن از سوی وزارت کشور، هرگونه تبلیغی ممنوع و غیرقانونی است.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با تأکید بر اینکه در مقایسه شرایط کنونی امنیتی کشور نسبت به مدت مشابه در سال قبل به وضعیت بهتری در ابعاد مختلف دست یافته‌ایم، گفت: این مسئله بیانگر برنامه‌ریزی مفید وزارت کشور و تلاش دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حساس منطقه، حضور گروه‌های تروریستی وابسته به بیگانگان در کشورهای همسایه و وجود ناامنی در این کشورها، امنیت جمهوری اسلامی ایران مثال‌زدنی است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.