برنامه‌ریزی برای دیدار با مقامات ۲۸ کشور در اجلاس غیرمتعهدها

معاون رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری از برنامه‌ریزی‌ها برای دیدار و مذاکره با مقامات ۲۸ کشور شرکت‌کننده در شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری به نقل از میراث آریا، «سید حسن موسوی» پیش از ظهر امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران در مجموعه فرهنگی هنری ارگ آزادی تهران با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس غیر متعهدها در تهران یادآور شد: در این زمینه برنامه‌ریز‌ی‌هایی برای دیدار و گفت‌و‌گو و مذاکره با مقامات ۲۸ کشور شرکت‌کننده در این اجلاس سازمان انجام شده است.
 
وی به سطح مقامات طرفین مذاکره اشاره کرد و افزود: رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه از جمله مقاماتی هستند که برنامه‌ریزی‌هایی برای دیدار و گفت‌وگو با آنان صورت گرفته است.
 
معاون رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به برنامه‌های سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری در حاشیه شانزدهمین اجلاس غیر متعهدها در تهران خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی‌، برگزاری نمایشگاه گردشگری، برنامه‌ریزی برای بازدید شرکت‌کنندگان در اجلاس از اماکن تاریخی،‌ موزه‌ها و کاخ موزه‌های پایتخت و … از مهمترین برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی در حاشیه اجلاس غیر متعهدها است.
 
رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری در ادامه با اشاره به این که این اجلاس یک فرصت استثنایی و تاریخی برای جمهوری‌ اسلامی ایران به حساب می‌آید خاطرنشان کرد: در ارتباط برگزاری این اجلاس تمامی ارکان دولت از جمله سازمان میراث فرهنگی تلاش‌های چشمگیری داشتند.
 
موسوی در ادامه با اشاره به سفر رئیس‌جمهور کشورمان به عربستان در دو هفته پیش از این سفر به عنوان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین سفرهای دکتر احمدی‌نژاد به عربستان یاد کرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.