برنامه امتحانات لغو شده دانشگاه‌های تهران

۱۷م دیماه ،

4-3.jpg

با توجه به تصمیم کمیته هماهنگی مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران مبنی بر تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی در روز شنبه ۱۶ دی ماه و در پی آن لغو امتحانات دانشگاه‌های تهران، زمان برگزاری امتحانات لغو شده بعضی دانشگاه‌ها اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی ایسنا، به سبب عدم برگزاری امتحانات روز شنبه دانشگاه الزهرا(س)بدلیل آلودگی هوا، برنامه امتحانات این روز به پنجشنبه ۵ بهمن ماه موکول شد.

دانشگاه خوارزمی

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه خوارزمی در خصوص تعطیلی روز شنبه ۱۶ دی، با توجه به آلودگی هوا و نظر استانداری البرز در خصوص تعطیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به اطلاع می رساند که تاریخ برگزاری امتحانات و برنامه‌های دانشگاه که در این روز تعیین شده بود متعاقباً اعلام می‌شود.

دانشگاه شهیدبهشتی

بر اساس اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شید بهشتی، تاریخ کلیه امتحانات ۱۶ دی به روز یکشنبه ۱ بهمن ماه تغییر کرد.

دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش ایسنا با توجه به تعطیلی روز شنبه ۱۶ دی ماه به سبب آلودگی هوا، امتحانات این روز دانشگاه شریف به چهارشنبه ۴ بهمن ماه منتقل می‌گردد. بدیهی است ساعت آغاز و محل امتحانات تغییری نیافته است.

دانشگاه علامه طباطبایی

بر اساس این گزارش، امتحانات لغو شده روز شنبه در کلیه دانشکده‌های دانشگاه علامه در روز پنجشنبه ۲۱ دی برگزار می‌شود. بدیهی است ساعت امتحان منطبق بر برنامه اولیه خواهد بود.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

بدلیل اعلام تعطیلی روز شنبه ۱۶ دی ماه، کلیه امتحانات آن روز دانشگاه امیرکبیر به پنجشنبه ۲۱ دی ماه موکول شد. جزئیات آن متعاقبا اعلام می‌شود.

دانشگاه شهید عباسپور

بر اساس اطلاعیه دانشگاه ، با توجه به مصوبه کارگروه ملی و کمیته هماهنگی مواقع اضطرار استان تهران مبنی بر تعطیلی روز شنبه ۱۶ دی ماه در کلیه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان تهران، امتحانات این روز در دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) برگزار نخواهد شد و تاریخ تازه امتحانات برگزار نشده متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا تاریخ امتحانات لغو شده دانشگاه‌ تهران نیز از سوی دانشکده‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.