برنامه اولین همایش تئاتر کاربردی اعلام شد

۲۶خردادماه،

از اول تا ۱۸ تیرماه

کارگاه‌های دوره‌های مقدماتی و تکمیلی همایش تئاتر کاربردی حوزه هنری ویژه تهران از اول تا ۱۸ تیرماه در تماشاخانه‌ها و پلاتوهای حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، کارگاه‌های دوره‌های مقدماتی و تکمیلی همایش تئاتر کاربردی حوزه هنری ویژه تهران از اول تا ۱۸ تیرماه در تماشاخانه‌ها و پلاتوهای حوزه هنری برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام این خبر، کارگاه‌های دوره‌های مقدماتی در روزهای ۱، ۲ و ۴ تیرماه با عناوین تئاتر آموزشی(علیاکبر علیزاد)، تئاتر شورایی(علی ظفر قهرمانینژاد) و تئاتر درمانی(چیستا یثربی) برگزار می‌شود و همچنین در روزهای ۸، ۹ و ۱۰ تیرماه کارگاههای تئاتر خلاق(داود کیانیان) و تئاتر پلیبک(علیاکبر علیزاد) برپا می‌گردد.

دوره تکمیلی نیز در روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۵ تیرماه کارگاه‌های تئاتر آموزشی(علیاکبر علیزاد)، تئاتر درمانی(چیستا یثربی) و تئاتر خلاق(داود کیانیان) میزبان هنرجویان خواهد بود. در ادامه دوره تکمیلی، کارگاههای تئاتر شورایی(علی ظفر قهرمانینژاد) و تئاتر پلی بک(علیاکبر علیزاد) در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ تیرماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است برنامههای همایش تئاتر کاربردی در دو نوبت صبح (از ساعت ۹ تا ۱۲) و عصر (از ساعت ۱۶ تا ۱۹) در تماشاخانه‌ها و پلاتوهای حوزه هنری- به نشانی خیابان استادنجات الهی(ویلا)، خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع حافظ- برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.