برنامه «برخط» جایگزین «صفر و یک» شد

برنامه «برخط» جایگزین «صفر و یک» شد

در شبکه آموزش سیما؛

برنامه «برخط» جایگزین «صفر و یک» شد

برنامه «برخط » به تهیه کنندگی «مجید یوسفی» با محوریت آموزش و اطلاع رسانی فناوری اطلاعات و ارتباطات روی آنتن شبکه آموزش می رود.

تاریخ : سه شنبه ۱۴ شهریور ساعت ۱۷:۲۳

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما،مجید یوسفی تهیه کننده و کارگردان «برخط» اظهارداشت:برنامه «برخط» شکل توسعه یافته برنامه صفر و یک است و سعی دارد مباحث عمومی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به مخاطبان خود ارائه دهد و در این برنامه سعی داریم به بررسی مباحث عمومی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به مخاطبان خود ارائه دهد.
وی افزود: در این برنامه سعی داریم به بررسی و طرح ساده تر موضوعات فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) بپردازیم تا علاوه بر مخاطبان خاص،مخاطبان عام نیز بتوانند از مباحث عنوان شده بهره مند شود.
وی خاطرنشان کرد:در برنامه برخط نسبت به برنامه «صفر و یک» تغییرات عمده ای در مفاهیم و اطلاعات ارائه شده،سطح اجرای برنامه و همچنین میان برنامه ها شاهد شدیم.
یوسفی ضمن اشاره به اینکه در «برخط» بسیاری از بخش های «صفر و یک» حذف شده و بخش های متنوعی جایگزین آن شده افزود:در این برنامه به دلیل فراوان و گسترده بودن موضوعات فناوری اطلاعات و ارتباطات در هر روز با حضور کارشناسان علوم کامپیوتر و IT به بررسی و طرح سه موضوع از این حوزه پرداخته می شود.

کد خبر: ۴۵۷۵۴

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.