برنامه ریزی گسترده فرهنگی برای استقبال از ماه مبارک رمضان

شهردار منطقه ۱۳ بر ضرورت ارتقای سطح برنامه های فرهنگی شهرداری منطقه با بهره گیری از فضای معنوی مساجد محلات و مشارکت های مردمی برای ترویج و توسعه فرهنگ دینی در ماه پر برکت رمضان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، مداحی در جلسه  شورای معاونین منطقه در جمع مدیران و معاونان با اشاره بر اهمیت انسجام برنامه ها شهرداری در آستانه  ماه پربرکت رمضان گفت: برنامه های ماه رمضان باید به به گونه ای مطلوب و در شان این ماه پربرکت برنامه ریزی و اجرا شود تا شاهد  بسط و گسترش فعالیتهای دینی  و قرآنی در سطح محلات با کمک و مشارکت شورایاران و شهروندان باشیم.
وی همچنین توسعه برنامه های قرآنی  را از  جمله رویکرد های مهم شهرداری منطقه در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت : علاوه بر راه اندازی دارالقران در سرای محلات ، با همکاری و مشارکت شورایاران ویژه برنامه قرآنی در سطح محلات در حال اجراست.
مهندس مداحی یکی از برنامه ها ی شهرداری در ماه مبارک رمضان را  پخش سراسری  نوای اذان درسطح منطقه  اعلام کرد و گفت : همزمان با ماه مبارک نوای اذان از تمامی اماکن شهرداری، مساجد، بوستانها و … موجود در منطقه به گوش می رسد.
شهردار منطقه  با  اشاره به اهمیت سرعت بخشی براتمام  پروژه های چهارگانه اظهار داشت :  تمام تلاش شهرداری اجرای طرح های عمرانی   با تکیه بر عنصر کیفیت و خدمت رسانی مطلوب است که با مشارکت و هماهنگی واحد های مختلف  در حال پیگیری و اجراست.
اجرای فعالیت های خدماتی  در حریم منطقه ، رسیدگی به وضعیت محلات  در زمینه های مختلف فرهنگی ، خدماتی ، عمرانی از جمله مواردی بود که در جلسه شورای معاونین منطقه ۱۳ مطرح شد./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.