برنامه قرآنی «سرچشمه نور» در خانه فرهنگ ایروانی برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: برنامه قرآنی «سرچشمه نور» ۱۰ مهر‌ماه، در خانه فرهنگ آیت‌الله ایروانی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا، خانه فرهنگ آیت‌الله ایروانی در راستای آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآنی و استفاده از تعالیم و دستورات کلام‌الله مجید در زندگی فردی و اجتماعی و همچنین بسط و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه اقدام به برگزاری برنامه قرآنی با عنوان «سرچشمه نور» کرده است.

بنابر این گزارش، این کارگاه قرآنی روز دوشنبه، ۱۰ مهر‌ماه، ساعت ۱۶ تا ۱۷ بعد از ظهر در خانه فرهنگ ایروانی برگزار می‌شود، در این برنامه به آموزش علوم قرآنی با رویکرد نوین توجه می‌شود.

برنامه قرآنی «سرچشمه نور» به آموزش روخوانی و حفظ قرآن کریم و بیان احادیث و شیوه زندگی ائمه اطهار(ع) جهت آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان می‌پردازد.

این برنامه با حضور استادان قرآنی کشور و در راستای قرآن را آسان بیاموزیم برگزار می‌شود و در زمینه قرائت و حفظ قرآن کریم برای عموم مردم در خانه فرهنگ آیت‌الله ایروانی برگزار می‌شود.

همچنین برنامه‌ای با عنوان «پروانه‌های حرم» پنجشنبه، ۱۳ مهرماه، در خانه فرهنگ آیت الله ایروانی برگزار خواهد شد.

«پروانه‌های حرم» مسابقه آشنایی بیشتر با شیوه زندگانی و ولادت حضرت امام رضا(ع) و اهداء لوح فشرده موضوع زندگی و احادیث آن حضرت به طور رایگان به کودکان همراه با فرم مسابقه تحویل داده می‌شود.

در این خانه فرهنگ دوره‌های آموزش علوم قرآنی در سطوح متفاوت و برای سنین مختلف برگزار می‌شود و قرآن‌آموزان از این کلاس‌ها استقبال بسیار خوبی کرده‌اند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند به خانه فرهنگ آیت‌الله ایروانی واقع در میدان محمدیه،‌ خیابان مولوی، نرسیده به چهار راه وحدت اسلامی، کوچه دولت آبادی، کوچه حاج حسن، منزل قدیمی آیت الله ایروانی مراجعه کنند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.