برنامه نمایش خصوصی فیلم سینمایی «همبازی» برای اهالی سینما، رسانه و منتقدان

برنامه نمایش خصوصی فیلم سینمایی «همبازی» برای اهالی سینما، رسانه و منتقدان

به گزارش شبکه ایران برنامه نمایش خصوصی فیلم سینمایی «همبازی» برای اهالی سینما، رسانه و منتقدان فیلم سینمایی «همبازی» ساخته غلامرضا رمضانی سه شنبه هفته جاری برای اهالی سینما، رسانه و منتقدان نمایش داده می شود. واحد پخش بنیاد سینمایی فارابی با اعلام این خبر افزود: برنامه نمایش فیلم سینمایی «همبازی» ویژه منتقدان، اهالی رسانه و سینماگران، ساعت ۱۹ روز سه شنبه دوم آبانماه جاری در سالن نمایش بنیاد سینمایی فارابی برگزار می شود.

از همین رو از اهالی رسانه، دست اندرکاران سینما و منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای شرکت در این برنامه نمایش دعوت به عمل می آید. «همبازی» قصه زندگی امین پسر ۴ ساله تنها فرزند خانواده ای را را روایت می کند که برای داشتن همبازی در خانه از پدر و مادرش می‌خواهد با آوردن نوزاد به جمع خانواده او را از تنهایی بیرون بیاورد اما پدر و مادر به علت مشکلات مالی نمی‌پذیرند.

امین با اصرارهای فراوان آنها را بر سر دوراهی قرار می‌دهد که بین آوردن نوزاد یا داشتن یک کره الاغ، یکی را انتخاب کند تا او در خانه همبازی داشته باشد! نیکی کریمی، حمید فرخ نژاد، پارسا پورقبادی، جواد عزتی، رضا فیاضی و خسرو احمدی بازیگران جدید ترین ساخته غلامرضا رمضانی هستند.

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.